زمان خبر:7 ثانیه قبل

بازار OpenSea، یک پلتفرم برتر برای معامله توکن‌های غیرمثلی (NFT)، محتوای مشتریان خود را به معماری قراردادهای هوشمند ارتقا داده است.

مهاجرت OpenSea با موفقیت انجام شد
OpenSea، بزرگترین برنامه غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم، دیروز اعلام کرد که مکانیسم های آن به قرارداد هوشمند ارتقا یافته منتقل شده است.

همه دارندگان NFT که علاقه مند به در دسترس بودن توکن های خود در این پلتفرم هستند، می توانند بدون هیچ هزینه ای، NFT های خود را مجددا لیست کنند.

لیست های «مهاجر نشده» منقضی شده‌اند و دیگر پشتیبانی نمی‌شوند. این مهاجرت در ۱۸-۲۵ فوریه (۲۹ بهمن تا ۶ اسفند) باز شد.

همانطور که OpenSea به قرارداد هوشمند بروز شده Wyvern مهاجرت کرد و از لیست های غیرفعال خود خلاص شد، این پلتفرم اکنون می تواند ویژگی های جدیدی از جمله امضاهای توصیفی بیشتر و لغو انبوه را ارائه دهد.

با وجود عقب نشینی، OpenSea بیش از ۳/۷ میلیارد دلار در فوریه (بهمن) پردازش کرد
قرارداد جدید Wyvern ۲.۳ از استاندارد EIP-712 استفاده می کند. این استاندارد به طور قابل توجهی فرصت های کلاهبرداری و فیشینگ را کاهش می دهد.

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، مالکان NFT در OpenSea اخیراً هدف بزرگترین کمپین کلاهبرداری فیشینگ در تاریخ بخش NFT قرار گرفتند.

هفده نفر از علاقه مندان به NFT دارایی های خود را از طریق قراردادهای هوشمند مخرب به کلاهبرداران منتقل کردند. زیان خالص از ۱/۷ میلیارد دلار فراتر رفت زیرا کلاهبرداران تعدادی NFT گران قیمت را از مجموعه BAYC و Azuki به سرقت بردند.

OpenSea بزرگترین بازار NFT و محبوب ترین برنامه غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است. تعداد کاربران روزانه آن بیش از ۵۰،۰۰۰ نفر است. در ۳۰ روز گذشته، علیرغم کاهش شدید علاقه به NFT ها، حجم معاملات آن از ۳/۷ میلیارد دلار فراتر رفت.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: u.today

منبع