زمان خبر:4 ثانیه قبل

شرکت انیموکا برندز(Animoca Brands)، غول سرمایه گذاری NFT، سهام عمده ای در آژانس بازاریابی دیجیتال استرالیا Be Media به دست آورده است.
Be Media دارای مکان هایی در پرث(Perth)، ملبورن و سیدنی است و از سال 2013(1392) به شرکت های Web2، تبلیغات و استراتژی دیجیتال ارائه کرده است. در حالی که این شرکت به سمت بخش رمزارز طراحی نشده است، به نظر می رسد این سرمایه گذاری بخشی از هدف فوری انیموکا برای ورود به Web3 باشد.
طبق اعلامیه ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است، Be Media وظیفه دارد به دنبال مشارکت با برندهای برتر استرالیایی در رابطه با ابتکارات مختلف مانند NFT ها و راه اندازی متاورس باشد.
جردن فوگارتی(Jordan Fogarty)، بنیانگذار و مدیرعامل Be Media، اشتیاق خود را برای ورود به فناوری بلاک چین با شرکت خود بیان کرد و خاطرنشان کرد که برای او مفتخر است که این شانس را دارد که به شرکت های محلی کمک کند تا این کار را انجام دهند.

فوگارتی در صحبت با بخش مالی استرالیا (AFR) در 19 آوریل(30 فروردین)، بیان کرد که در حال حاضر تقاضای بسیار زیادی از سوی بخش تجاری محلی برای استفاده از فناوری Web3 مانند NFT وجود دارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع