زمان خبر:4 ثانیه قبل

وو بلاکچین (WuBlockchain) گزارش می دهد که یکی از بزرگترین مجموعه های توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در بازار، Bored Apes Yacht Club، با افزایش حجم به حدود 1 میلیون دلار مواجه شد و حجم آن بیش از 175 درصد افزایش یافت.

علاوه بر افزایش فعالیت معاملاتی، قیمت کف این سری به تقریباً  110 اتریوم (ETH)، تقریباً حدود 330,000 دلار افزایش یافت. ارزش کل بازار این مجموعه اکنون نزدیک به 1 میلیارد دلار است و تعداد دارندگان آن از 6400 فراتر رفته است.

علیرغم جدیدترین مسائل امنیتی و اکسپلویت ها، این مجموعه همچنان سرمایه گذاران مشهور و حتی برخی از شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر (VC) را جذب می کند. پیش از این، U.Today اشاره کرد که جامعه رسمی این پروژه در دیسکورد (Discord) مورد سوء استفاده قرار گرفته است و کاربران پیوندهای فیشینگ دریافت کردند که از آنها خواسته می شد برخی از داده های حساس را منتقل کنند که به هکرها امکان می داد توکن های غیرقابل تعویض آنها را بدزدند.

در طول این سوء استفاده، کلاهبرداران 100,000 دلار NFT را سرقت کردند. بسیاری از کاربران بر این باور بودند که مدیران این پروژه به مناسبت روز اول آوریل(12 فروردین)، هدایایی می دهند، به همین دلیل برخی از آنها طعمه شدند و اطلاعات را به هکرها منتقل کردند.

یکی از جدیدترین افراد مشهوری که به روند NFT پیوست و BAYC را برای این کار انتخاب کرد، اسطوره پاپ، مدونا(Madonna) بود. بر اساس گزارش ها، او یک میمون بی حوصله صورتی خرید که کلاهی چرمی بر سر داشت که مطابق با ظاهر و عملکرد تحریک آمیز این سوپراستار بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع