زمان خبر:5 ثانیه قبل

کریپتوورس(Cryptoverse)، یک بازی جدید متاورس، ادعا می کند که از آخرین موتور Epic Game به نام Unreal Engine 5 (UE5) استفاده می کند. فناوری آن شامل کیت های توسعه برای طراحان بازی(Modder) خواهد بود. علاوه بر این، بازی دارای تجربیات VR، AR و XR می باشد.

توسعه‌دهندگان همچنین کیت‌های توسعه نرم‌افزار پیشرفته (SDK) را برای طراحان بازی در نظر خواهند گرفت تا دنیای درون بازی را شخصی‌سازی کنند. Modder ها قادر خواهند بود انیمیشن ها و افکت ها را با ابزارهای بدون کد پیاده سازی کنند. از طرف دیگر، Modder های خبره با SDKهای پیشرفته تری نیز مجهز خواهند شد تا جهان را مطابق میل خود شکل دهند.

این بازی همچنین دارای تجربیات واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت توسعه یافته (XR) با استفاده از آخرین فناوری در کنار هنرمندان برتر سینما از استودیوهای کلاس جهانی خواهد بود.

به عنوان یک متاورس، Cryptoverse دارای مکانیک های اجتماعی منحصر به فرد مانند لایه های اجتماعی مختلف و مکانیک های گیمیفیکیشن خواهد بود. به‌علاوه، بازیکنان می‌توانند دارایی‌هایی مانند آواتارها، وسایل نقلیه، ساختمان‌ها و زمین‌ها را داشته باشند، که همگی توسط NFT‌های اجرایی، پشتیبانی می‌شوند.

بازی Cryptoverse از مجمع الجزایری از هشت جزیره تشکیل شده است که هر کدام منطقه متفاوتی را نشان می دهند. هر منطقه زیبایی شناسی منحصر به فرد خود را دارد که متناسب با جامعه خود است. بازیکنان آزاد خواهند بود تا مناطق خود را مطابق میل خود سفارشی کنند و یک دنیای مجازی همیشه در حال تکامل ایجاد کنند. همچنین، یک دنیای هاب وجود خواهد داشت که به سادگی The Hub نامیده می شود که به عنوان یک مکان تجمع برای Cryptoversians عمل می کند.

رابی کاکرین(Robbie Cochrane)، هم بنیانگذار Cryptoverse، در مورد آن گفت:

“Cryptoverse یک دنیای مجازی سه بعدی همه جانبه است که در Unreal 5 ساخته شده است که زیربنای فناوری بلاک چین است. در داخل Cryptoverse، کاربران این اختیار را خواهند داشت که با استفاده از CGG تجارب خود را ایجاد، مالکیت، اداره و از آن کسب درآمد کنند، توکنی که همچنین زیربنای اکوسیستم ChainGuardians و ChainBoost است.”

Cryptoverse قصد دارد یک پیش فروش برای Land soon خود راه اندازی کند. در داخل “The Hub” و سایر مناطق ” Cryptoverse” برگزار خواهد شد. کاربران می توانند هنگام خرید از لانچ پدهای شراکتی و بازارهای NFT از 10 درصد تخفیف بهره مند شوند. توسط توکن CCG مورد استفاده در ChainGuardians اداره می شود و هر دو اکوسیستم را به هم متصل می کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

 منبع: Coinquora

منبع