زمان خبر:3 دقیقه قبل

بازی محبوب NFT آکسی اینفینیتی، در این ماه به عنوان گوگل‌ شده ترین مجموعه NFT شناخته شد. با مجموع 3.86 میلیون جستجوی ماهانه جهانی، این بازی از پایان سال 2021 شاهد افزایش پنج برابری بزرگی بود. Creative Resource Design Bundles سازمانی بود که این تحقیق را برای پرمخاطب ترین NFT ها بر اساس تعداد دفعات جستجو در هر ماه در Google انجام داد.

این بازی ویدیویی آنلاین مبتنی بر NFT بسیار محبوب است. قابل ذکر است که بیش از 2.8 میلیون آدرس منحصر به فرد دارد که 11.1 میلیون Axie را میزبانی می کند. Axies شخصیت‌هایی در یک بازی آنلاین هستند که شبیه به پوکمون هستند و هر شخصیت به صورت یک NFT دیجیتالی شده است که در بلاک چین اتریوم ذخیره می‌شود.

توییترهای Axie Infinity نیز از این خبر خرسند هستند و چندین بار آن را ارسال مجدد کرده اند.

رتبه دوم در این لیست متعلق به The Sandbox است که توسط استودیوی بازی سازی Pixowl ساخته شده است. این بازی ماهانه بیش از 553000 جستجوی جهانی دارد.

و در رتبه سوم NBA Top Shot با میانگین 477000 جستجو در ماه قرار دارد. NBA Top Shot یک بازار NFT است که به کاربران امکان خرید، فروش و جمع آوری لحظات تاثیرگذار دیجیتال NBA را می دهد.

از نظر زمانی، دیگر بازی‌های این فهرست عبارتند از: Sorare، Decentraland، Rarible، Cryptokitties، Gods Unchained، Cryptopunks و در نهایت Bored Ape Yacht Club در رتبه دهم.

جالب اینجاست که تعداد جستجوهای جهانی برای NFT در چند ماه گذشته به بیش از پنج میلیون نفر در ماه رسیده است. این انفجار علاقه را می توان تا حد زیادی به هجوم افراد مشهور به دنیای NFT نسبت داد. فضای NFT اکنون می تواند به نام های معروفی مانند اسنوپ داگ، پاریس هیلتون، لیندسی لوهان و امینم(Eminem) ببالد.

منبع