توکن‌های غیرقابل تغییر (NFT) یک اختراع مبتنی بر بلاک چین هستند که با حذف پلتفرم‌های رسانه دیجیتال، واسطه‌ها و ایجاد ارتباط بین سازندگان با جامعه مشتریان و طرفداران، ایجاد محتوا را متحول می‌کند.

یکی از دلایل اصلی این انقلاب دیجیتال، بازارهای NFT است. آنها با اجازه دادن به تولیدکنندگان برای ارائه مستقیم محتوا به مخاطبان، اقتصاد سازنده را دوباره اختراع می کنند. در این صورت، بازارهای NFT نیاز تولیدکنندگان را به تکیه بر کانال‌های توزیع محتوای سنتی مانند اینستاگرام یا یوتیوب از بین می‌برند و به آن‌ها اجازه می‌دهند به تنهایی برای کار خود، ارزش تولید کنند.

NFTها و بازارهای NFT ، به عبارت دیگر، قالب زنجیره تامین را بین سازندگان و مصرف کنندگان تغییر می دهند. علاوه بر این، تعداد بازارهای NFT که به بخش‌های خاصی از قبیل کی‌پاپ، کالاهای لوکس و کارت‌های تجاری تقسیم می‌شوند، در حال افزایش است.

به عنوان مثال، Goku پروژه ای است که در حال ایجاد یک انجمن برای طرفداران انیمه و مانگا است که به هنرمندان اجازه می دهد مستقیماً با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنند. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با اطمینان از اعتبار کلکسیون های NFT ایجاد شده توسط Goku، با خیال راحت به NFT های انیمیشن و محتوای Manga دسترسی داشته باشند.

همچنین، Goku می‌تواند پلتفرم‌ها و بازارهایی را ایجاد کند که برای کمک به طرفداران انیمه و مانگا وجود دارد و همچنین با استفاده از رمزارز GOKU خود، آن‌ها را برای تولیدکنندگان قابل دوام‌تر و تجربه‌ای پرارزش‌تر برای مصرف‌کنندگان می‌کند.

بازارهای NFT در حال تبدیل شدن به جوامعی هستند که به سازندگان اجازه می‌دهد تا ارزشی را از جامعه و شبکه‌هایی که می‌سازند به دست آورند، نه اینکه فقط مکانی برای تجارت هنر دیجیتال باشند.

در مجموع، گوکو می‌خواهد محیطی امن ایجاد کند که در آن افراد بتوانند عشق خود را به مانگا و انیمه ابراز کنند.

منبع