زمان خبر:1 دقیقه قبل

یک برنامه ردیابی سرمایه گذاری به نام Delta، که به کاربران اجازه می دهد تا سهام و سبد رمزارزهای خود را پیگیری کنند، اکنون در حال گسترش به فضای توکن های NFT است و یک سرویس کاوشگر NFT را به پلتفرم خود اضافه می کند.

ردیاب جدید NFT در ابتدا فقط کیف پول های اتریوم را ردیابی می کند. با این حال، دلتا تأیید کرده است که دامنه خدمات شامل چندین زنجیره خواهد بود و قصد دارد تا پایان سال 2022 (آذر-دی 1401) پشتیبانی از چند بلاکچین را به طور کامل یکپارچه کند. کاربران می‌توانند مجموعه‌های NFT خود را همراه با رمزارزها و سهام خود ردیابی کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند 18 میلیون مجموعه NFT را در سراسر جهان مشاهده کنند.

مدیرعامل دلتا، نیکلاس ون هورد (Nicolas Van Hoorde)، اخیراً در مصاحبه‌ای گفت: “هدف ما این است که با ارائه یک نمای کلی از سرمایه‌گذاری‌های کاربران، به آسان‌تر کردن زندگی کاربران خود کمک کنیم. ما در حال کار بر روی ادغام انواع کلاس های دارایی در برنامه هستیم و جزئیات بیشتری را در زمان مناسب به اشتراک خواهیم گذاشت. ما مطمئناً از فرصت های ارائه شده توسط Web3 بسیار هیجان زده هستیم.”

دلتا تنها شرکتی نیست که به دنیای NFT ها وارد شده است است، زیرا به لیست در حال رشد شرکت ها می پیوندد. با این حال، چیزی که دلتا را از سایر شرکت‌ها متمایز می‌کند این است که آن ها با راه‌اندازی نکردن بازار NFT یا مجموعه NFT خود راهی برای وفادار ماندن به جایگاه خود پیدا کرده‌اند.

رشدی که در محبوبیت محصولات NFT و Web3 شاهد بودیم منجر به این شده است که چندین برند اصلی در دنیای غیرمتمرکز به این حوزه وارد شوند. مهم‌تر از همه، فیسبوک تغییر کاملی در برند خود انجام داد و نام خود را به Meta تغییر داد که نشان دهنده تمرکز آن ها بر متاورس است. علاوه بر این، جی پی مورگان نیز همچنین یک دفتر در دنیای مجازی Web3 افتتاح کرده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: coinquora

منبع