زمان خبر:2 دقیقه قبل

در آخرین بروزرسانی منتشر شده، Velo Labs با حمایت استلار (Stellar) و صرافی دارایی دیجیتال فیلیپین (PDAX)، یک همکاری جدید را برای باز کردن راهرو حواله به فیلیپین با استفاده از شبکه استلار اعلام کردند. PDAX یک صرافی دارایی دیجیتال برتر در فیلیپین است که فیلیپینی ها را قادر می سازد تا ارزها و دارایی های مجازی را خرید و فروش کنند.

Velo Labs که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، توسط CP Group و Stellar Network (XLM) پشتیبانی می شود. Velo Labs در حال حاضر به شرکای تجاری در بازارهای حواله و انتقال پول در آسیای جنوب شرقی خدمات ارائه می دهد.

پروتکل Velo که توسط Velo Labs توسعه یافته است، شرکای تجاری خود را قادر می سازد تا اعتبارات دیجیتالی را از طریق یک لایه قرارداد هوشمند، با استفاده از پروتکل اجماع استلار برای پردازش و تسویه تراکنش ها صادر کنند. اوایل ماه مارس (اواسط اسفند ۱۴۰۰)، Velo Labs از ادغام با Interstellar، یک استارت آپ پرداخت که در شبکه استلار اجرا می شود، خبر داد.

قیمت XLM و پیشرفت‌ های دیگر
بنیاد توسعه استلار چند هفته پیش، از راه اندازی یک صندوق ۳۰ میلیون دلاری برای حمایت از استارت آپ های مبتنی بر بلاک چین خبر داد. سرمایه گذاری های اولیه از حقوق و دستمزد جهانی، حواله، NFT و راه حل های فرامرزی پشتیبانی می کند.

این صندوق توسط SDF تأسیس شد تا به استارت‌آپ‌های اولیه بیشتری کمک کند که راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را توسعه دهند. این امر به ویژه در بازارهایی که اکوسیستم‌های مخاطره‌آمیز در آنها توسعه نیافته‌اند، اهمیت دارد.

استلار یک سیستم تراکنش بین ارزی و پلتفرمی برای صدور دارایی های دیجیتال می باشد که هدف آن اتصال زیرساخت های مالی جهانی است. شبکه استلار که در حال حاضر بیش از شش میلیون حساب دارد، طبق گزارش ها توسط چندین مؤسسه مالی در سراسر جهان برای صدور دارایی ها و تسویه پرداخت ها استفاده می شود.

به گفته CoinMarketCap، توکن بومی استلار، XLM، در زمان انتشار این مقاله با قیمت ۰/۲۱۱ دلار معامله می شد و در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۳۹ درصد رشد داشته است. ارزش بازار آن ۵/۲ میلیارد دلار است و در رتبه ۳۱ بازار قرار دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع