زمان خبر:5 ثانیه قبل

بر اساس گزارش جدید شرکت حسابداری و ارائه مشاوره مالی جهانی KPMG، سرمایه‌ گذاری‌ های جهانی در شرکت‌ های رمزارزی از رکورد 32.1 میلیارد دلاری در سال گذشته به 14.2 میلیارد دلار در نیمه اول سال 2022 کاهش یافته است.

KPMG در گزارش “Pulse of Fintech نیمه اول 2022” اشاره کرد: علیرغم اینکه فضای رمزارزها به طور قابل توجهی از اواسط سه ماهه اول 2022 (بهمن 1400) به دلیل جنگ غیرمنتظره بین روسیه و اوکراین، تورم فزاینده و سقوط بلاکچین Terra ریزش کرده است، سرمایه گذاری در اواسط سال بسیار بالاتر از تمام سال های قبل از 2021 باقی مانده است.

این رشد نشان دهنده بلوغ رو به رشد فضای رمزارزها و وسعت فناوری ها و راه حل های جذب سرمایه گذاری است. برترین معاملات در نیمه اول سال، سرمایه گذاری ها در شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر بودند که 550 میلیون دلار در شرکت نگهداری رمزارزهی Fireblocks، مبلغ 450 میلیون دلار در سازنده برنامه های زیربنایی اتریوم ConsenSy و 400 میلیون دلار برای صرافی رمزارزی FTX سرمایه گذاری انجام دادند.

KPMG انتظار دارد در نیمه دوم سال، سرمایه‌گذاران از شرکت‌ هایی که  توکن‌ های NFT ارائه می‌ دهند دور شوند و به سمت پروژه‌ های زیرساختی بلاکچین، به ویژه استفاده از بلاکچین در مدرن‌ سازی فناوری مالی بروند. این شرکت تمرکز فزاینده ای بر روی راه حل های مربوط به انطباق و ردیابی تراکنش ها و افزایش علاقه شرکت ها به استیبل کوین ها را به عنوان مسیری کم خطر برای سرمایه گذاری در رمزارزها می بیند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: coindesk

منبع