زمان خبر:4 ثانیه قبل

گیم استاپ(GameStop)، فروشگاه زنجیره‌ای بازی‌های ویدیویی خرده‌فروش بسیار محبوب، پس از متحمل شدن زیان خالص 147.5 میلیون دلاری در سه‌ماهه چهارم سال 2021، به بازار بازی‌های Web3 و NFT که مدت‌ها در انتظارش بود روی می‌آورد.

GameStop از اواسط سال 2021 بی سر و صدا در حال توسعه حداقل محصول قابل دوام وبسایت NFT خود بوده است. با این حال، این شرکت تلاش های خود را به طور قابل توجهی در سال جاری افزایش داده است، زیرا آنها از بخش بازی های NFT و Web3 خود در ابتدای سال رونمایی کردند.

این شرکت همچنین یک همکاری بزرگ با Immutable X، یک راه حل مقیاس‌پذیری اتریوم (ETH) در ماه بعد برای ایجاد یک بازار NFT اعلام کرد. طبق گفته GameStop، انتظار می‌رود معامله Immutable X NFT در بازار به ارزش 150 میلیون دلار توکن IMX در صورت دستیابی به نقاط عطف خاصی برای آنها به ارمغان بیاورد.

علیرغم چند ماه نزولی در بازار توکن های غیر قابل تغییر، Immutable X بسیار قوی شده است و همچنین اخیرا یک دور سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری سری C با ارزش 2 میلیارد دلاری در 8 مارس(17اسفند) اعلام کرد. این باعث شد قیمت IMX تقریبا 50 درصد افزایش یابد. ظرف 24 ساعت به 1.78 دلار رسید. قیمت از آن زمان به بعد کاهش یافته است.

به عنوان بخشی از نتایج Q4 که در 29 ژانویه(9بهمن) به پایان رسید و در 17 مارس(26اسفند) منتشر شد، Gamestop فاش کرد که راه اندازی بازار NFT آن برای پایان سه ماهه دوم 2022(پاییز1401) برنامه ریزی شده است.

ضرر خالص 147.5 میلیون دلاری GameStop، حدود 83 درصد کمتر از سال قبل است. زیان 1.94 دلاری آن به ازای هر سهم نیز به خوبی خارج از تخمین وال استریت از درآمد 0.84 دلاری به ازای هر سهم است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:coinquora

منبع