زمان خبر:3 ثانیه قبل

شرکت خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) مستقر در سنگاپور، کیک دیفای(Cake DeFi)، راه‌اندازی یک بازوی سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری را اعلام کرد که به عنوان شتاب‌دهنده برای Web3، بازی‌ها، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دیگر طرح‌های رمزنگاری اختصاص داده شده است.
بازوی سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری که به تازگی راه‌اندازی شده است، Cake DeFi Ventures (CDV)، استارت‌آپ‌های رمزارزی را که مکمل کسب‌وکار اصلی شرکت هستند، تامین مالی خواهد کرد. به گفته کیک دیفای، این شرکت سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌های فناوری در سراسر Web3، متاورس، فضای NFT، بازی، ورزش‌های الکترونیکی و فضاهای فین‌تک متمرکز خواهد بود.
مجموعه اصلی خدمات کیک دیفای شامل استخراج نقدینگی، سهام‌داری و وام‌دهی رمزارزها است که با هدف ایجاد بازده بالا از دارایی‌های ارزهای دیجیتال موجود می باشد. علاوه بر دریافت بودجه CDV، در این اطلاعیه آمده است:
شرکت‌های پورتفولیو این فرصت را دارند که به محصولات، ارتباطات، کاربران، منابع و تخصص‌های متعدد کیک در صنعت بلاک چین دسترسی داشته باشند.
U-Zyn Chua، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Cake DeFi، گفت که سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های رمزارزی در مراحل اولیه «به ما این امکان را می‌دهد تا پیشنهادات Web3 خود را افزایش دهیم». علاوه بر توصیه به استارت‌آپ‌های مرتبط برای به اشتراک گذاشتن جزئیات پروژه خود با CDV، این شرکت همچنین درها را به روی سایر شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران VC برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک یا مشارکت‌های استراتژیک باز کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع