زمان خبر:3 ثانیه قبل

صرافی ارز دیجیتال ایالات متحده کوین بیس(Coinbase) پشتیبانی کیف پولی را برای سولانا(SOL) و اکوسیستم آن از توکن‌های Solana (SPL) اضافه کرده است.
کوین بیس به افزایش علاقه به سولانا در 12 ماه گذشته اشاره کرد زیرا سرمایه گذاران به دنبال جایگزین های ارزان قیمت برای اتریوم بودند.
پشتیبانی گسترده از کیف پول تنها چند روز پس از راه‌اندازی Coinbase Pay توسط شرکت ارائه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً از طریق یک افزونه مرورگر وب، کیف پول خود را تأمین کنند.
در یک پست وبلاگی در 18 مارس(27 اسفند) اعلام کردند که این شرکت همچنین برنامه‌های خود برای ادغام با Solana از طریق اتصال کیف پول Coinbase با برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و NFT‌ها در نظر گرفته است.
کاربران کیف پول های مبتنی بر Solana مانند Phantom و Solflare هم اکنون می توانند کیف پول های موجود خود را از طریق افزونه مرورگر دسکتاپ به کیف پول Coinbase وارد کنند.
پس از اضافه شدن شبکه سولانا، کیف پول کوین بیس اکنون از اتریوم، آوالانچ، پالیگان، زنجیره BNB، بیت کوین، دوج کوین، لایت کوین، استلارو شبکه ریپل پشتیبانی می کند. کوین بیس گفت:

«بسیاری از کاربران به دنبال شبکه‌هایی هستند که برای مقیاس، بهینه شده باشند و تراکنش‌های کم‌هزینه و زمان‌های تراکنش سریع را ارائه دهند. یکی از سریع‌ترین بلاک چین‌هایی که در سال گذشته رشد کرده، سولانا بوده است.
طبق داده‌های Defi Llama، بلاک چین Solana در حال حاضر از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) با 6.94 میلیارد دلار در رتبه پنجم قرار دارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع