زمان خبر:4 ثانیه قبل

لالیگا، لیگ فوتبال اسپانیا و GreenPark Sports، یک پلتفرم بازی های آنلاین مستقر در لس آنجلس، از گسترش یک همکاری چند ساله برای فروش توکن‌های غیرمثلی (NFT) کلکسیون‌های روز مسابقه در پورتال خود خبر داده‌اند.

این NFT ها مجموعه‌ای از لباس های روز مسابقه از ۲۰ باشگاه لالیگا را به نمایش می‌گذارند که به طرفداران این امکان را می‌دهند تا پیراهن تیم و بازیکنان مورد علاقه خود را از بازی‌های خاص برای زنده نگه داشتن خاطره برخی از بهترین عملکردها و مسابقات خریداری کنند.

علاوه بر این، هواداران این فرصت را خواهند داشت تا کلکسیون “رختکن های فوتبال” را خریداری کنند که شامل مجموعه ای از کیت های بازیکنان از روز مسابقه است. این مجموعه در برنامه های آینده به همان اندازه اهمیت خواهد داشت.

GreenPark قصد دارد در هفته های آینده مجموعه ای از لباس ها را در وب سایت خود به نمایش بگذارد. در همین حین، کلکسیون ها در اواخر سال جاری در برنامه این شرکت ادغام خواهند شد. پیش از این، این پلتفرم بازی ۳۱ میلیون دلار بودجه سری B جمع آوری و از اولین NFT خود در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) رونمایی کرد.

GreenPark برای اینکه به کاربران خود امکان رقابت و جشن در دنیای مجازی با گیم‌پلی زنده را بدهد، قصد دارد LaLiga World را در کنار همکاری‌های دیگر فراتر از ایالات متحده و کانادا گسترش دهد.

از آنجایی که NFT‌ هایی مانند کلکسیون‌های ورزشی و کیت‌های بازی های مجازی قیمت بالایی دارند، GreenPark نسبت به اینکه چگونه طرفداران می‌توانند این کلکسیون‌ها را جمع آوری کنند، تردید دارد. صرف نظر از قیمت آنها، تقاضا برای این توکن ها به خصوص در بین طرفداران آمریکایی وجود دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: coinquora 

منبع