زمان خبر:3 ثانیه قبل

در نمودار روزانه زیلیکا (ZIL) می بینیم که قیمت با برخورد با مقاومت 0.211 دلاری چندین بار ریجکت شده است. این وضعیت می تواند نشانگر آغاز تغییر مسیر حرکت و سقوط قیمت این آلتکوین تا مرز 0.136 دلار باشد. پامپ ناگهانی که اخیراً به دنبال راه‌اندازی متاورس ZIL با نام «متاپولیس» و همکاری آن با چندین شرکت جدید در جفت ارز ZIL/USDT شاهد بودیم، تنها در عرض شش روز قیمت این دارایی را 371 درصد افزایش داد و باعث شد قیمت آن روز اول آوریل (12 فروردین) به 0.231 دلار برسد که بالاترین سطح قیمت آن در یازده ماه گذشته بود.

با این حال، نمودار روزانه این ارز یک کندل با فیتیله بزرگ پس از برخورد با مقاومت 0.231 دلاری را نشان می دهد، که حاکی از آن است که فروشندگان هر گونه افزایش بیشتر از این نقطه را محدود می کنند. این تلاش‌های ناموفق خریداران نشان می‌دهد که خسته شده‌اند و برای تجدید حرکت صعودی به اصلاحی جزئی نیاز دارند.

نمودار شاخص مقاومت نسبی (RSI) مستقیماً به سمت منطقه اشباع خرید حرکت کرده است که نشان دهنده ارزش گذاری بیش از حد این دارایی در شرایط کنونی می باشد. این وضعیت، احتمال آغاز یک اصلاح جزئی برای تثبیت موقعیت خریداران را تقویت می کند.

رالی شارپی اخیر، قیمت ZIL را به بالای میانگین های متحرک نمایی (20، 50، 100 و 200) رسانده است. با این حال، برای داشتن یک روند صعودی سالم، قیمت باید فاصله معقولی را از میانگین های متحرک خود حفظ کند. همین شرایط به نوبه خود نشان دهنده احتمال وقوع یک پولبک بالقوه است.

در صورت قدرت گرفتن گاوها موانع اصلی در سطوح 0.221 دلار و 0.256 دلار سر راه آنها قرار گرفته و هرگونه حرکت هیجانی را محدود می کنند. ولی درصورتی که گاوها موفق به خروج از این ناحیه نشوند، پولبک احتمالی قیمت را تا سطوح حمایتی 0.157 دلار و 0.136 دلار کاهش خواهد داد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: coingape

منبع