زمان خبر:3 ثانیه قبل

شبکه پالیگان(Polygon) روز سه‌شنبه با انتشار «مانیفست سبز: قرارداد هوشمند با سیاره زمین»، تعهد خود را به خنثی‌سازی کربن و مثبت شدن آب و هوا در سال جاری اعلام کرد. آنها همچنین متعهد شدند 20 میلیون دلار برای اثرات کربن هزینه کنند و اعتبارات بیشتری بخرند تا در نهایت کربن منفی شوند.
بخشی از طرح راه‌حل مقیاس‌پذیری اتریوم برای آینده‌ای پایدارتر شامل ارائه منابع برای شرکای اکوسیستم است که می‌خواهند ردپای کربن خود را نیز جبران کنند. علاوه بر این، آنها امیدوارند که سازمان های غیردولتی را برای کمک های مالی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی تسهیل کنند.
کربن خنثی به این معنی است که هر توکن غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد شده، توکن پل شده یا مالی غیرمتمرکز (DeFi) که در پالیگان انجام می شود، به حساب می آید و اثرات زیست محیطی آن جبران می شود. چشم انداز بلندمدت آن ها این است که اکوسیستم به اولین بلاک چین تبدیل شود که آن را اقلیم مثبت می نامند.

پالیگان با KlimaDAO، سازمانی از توسعه‌دهندگان که فناوری تعدیل کربن روی زنجیره را ارائه می‌کند، و همچنین Offsetra که ابزار تحلیلی برای پالیگان ارائه می‌کند که شدت کربن شبکه را اندازه‌گیری می‌کند، همکاری می‌کند. با تجزیه و تحلیل انتشارات ناشی از فعالیت‌های سخت‌افزاری یا پل‌سازی و مصرف انرژی ناشی از تعامل با شبکه اصلی اتریوم، بهتر می‌توان یک استراتژی مدیریتی را شکل داد.
پالیگان اخیراً 450 میلیون دلار در سری سرمایه گذاری تحت رهبری Sequoia و سایر صندوق های خطرپذیر بزرگ بلاک چین جمع آوری کرده است تا راه حل های مقیاس بندی خود را گسترش دهد که شامل Polygon PoS، Polygon Edge و Polygon Avail می شود. به گفته Sandeep Nailwal یکی از بنیانگذاران پالیگان، این ابتکارات مقیاس پذیری و پایداری، بخشی از استراتژی کلی آنها برای تقویت پذیرش جریان اصلی برنامه های کاربردی Web3 است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:cointelegraph

منبع