زمان خبر:3 ثانیه قبل

ویزا (V) از دانشجویان مقطع کارشناسی دعوت می کند تا برای برنامه توسعه رمزنگاری آن درخواست دهند، زیرا این شرکت به تکمیل استعدادهای داخلی رمزنگاری خود ادامه می دهد.

طبق یک پست استخدامی، برنامه توسعه رمزنگاری ویزا یک تجربه توسعه چرخشی 18 ماهه است که «برای ایجاد یک تیم ارز دیجیتال کاملا روان در حال حاضر و آینده طراحی شده است». “این برنامه از ماموریت ویزا برای ایجاد یک کانال ارتباطی قوی از استعدادها در سطح ورودی با تخصص عمیق موضوعی در فضای رمزنگاری پشتیبانی می کند.”

در این پست آمده است افرادی که به عنوان بخشی از این برنامه استخدام می شوند در تیم هایی از جمله محصول رمزنگاری، راه حل های رمزنگاری و مشارکت های دیجیتالی می چرخند و در زمینه های خاصی مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC ها) تخصص خواهند داشت.

سال گذشته، ویزا برای کمک به موسسات مالی برای توسعه کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال خود، با افزایش تقاضا برای محصولات کریپتو، یک روش مشاوره‌ای جهانی راه‌اندازی کرد.

ال کلی(Al Kelly)، مدیرعامل ویزا اخیراً در یک کنفرانس سرمایه‌گذاری، سودمندی نهایی این بخش را زیر سوال برد، اگرچه گفت که این شرکت قصد دارد به ساخت پلتفرم رمزنگاری خود ادامه دهد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:coindesk

منبع