زمان خبر:3 ثانیه قبل

شرکت غول خدمات پرداختی، ویزا Visa، از یک برنامه حمایت کننده پرده برداری کرد که در آن صاحبان مشاغل کوچک منتخب در زمینه هایی مانند موسیقی، مد و فیلم در گسترش فعالیت های خود از طریق استفاده از توکن های NFT پشتیبانی خواهند شد.

کوی شفیلد (Cuy Sheffield)، رئیس بخش رمزارزهای ویزا در بیانیه‌ای گفت: “NFT‌ها پتانسیل تبدیل شدن به یک شتاب‌دهنده قدرتمند برای اقتصاد سازنده را دارند. ما می خواهیم از طریق برنامه Visa Creator به این نسل جدید از مشاغل کوچک و خرد کمک کنیم تا از رسانه های جدید برای تجارت دیجیتال استفاده کنند.”

به گفته ویزا، برنامه Creator وارد شدن در دنیای NFT ها را به مدت یک سال همراه با پشتیبانی متمرکز بر راهنمایی فنی و محصول، ایجاد جامعه، دسترسی به رهبران فکری، قرار گرفتن در معرض مشتریان و شرکای ویزا و کمک هزینه اولیه است. ویزا با استناد به داده های اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، اندازه بازار موسوم به اقتصاد خالق را بیش از 100 میلیارد دلار برآورد کرده است.

یکی از اولین شرکت‌کنندگان در برنامه Creator، مایکا جانسون، بازیکن پایه دوم لیگ برتر بیسبال است که سال گذشته شخصیت NFT خود را با عنوان “Aku” معرفی کرد. این خبر یک هفته پس از آن منتشر شده که بخش محصولات رمزارزی این شرکت برای یک فرصت جدید در پرداخت‌های وب3 تلاش می کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع: Coindesk

منبع