زمان خبر:3 ثانیه قبل

یک موسسه مالی در نیویورک به نام FSInsight، در یادداشتی با عنوان “دارایی های دیجیتال در دنیای پسا چرخه” گفت که بیت کوین در پایان سه ماهه چهارم سال گذشته به طور فزاینده ای با سهام در ارتباط بود و زمانی که با چشم انداز انقباض بانک مرکزی مواجه شد، سقوط کرد.

مدیرعامل، شان فارل (Sean Farrell)، روز جمعه در یادداشتی نوشت: این ارتباط با بیت کوین آشکارتر شده است و بازار گسترده‌تر کریپتو اکنون به شدت با سهام فناوری مرتبط است، زیرا “دارایی بازار همان ارزشی است که وارد بازار می شود.” در ادامه فارل نوشت: با این حال، بیت کوین همچنان پادشاه است، و افزود که این رمزارز می تواند در نیمه دوم سال جاری به 200,000 هم دلار برسد.

FSInsight همچنین گفت که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر برنامه‌های Web3 باعث رشد گسترده شبکه اتریوم شده‌اند. اتریوم نسبت به پلتفرم های ابری کمتر ارزش گذاری شده است و اتریوم می تواند در سال 2022 به 12000 دلار نیز برسد.

در این یادداشت اضافه شده است که خوش‌بینی در مورد انتقال آن به اثبات سهام در سال 2022 وجود دارد، که اگر این اتفاق بیفتد، بدون در نظر گرفتن عملکرد بیت‌کوین، احتمالاً منجر به ورود سرمایه به اتریوم خواهد شد.

 

 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: Coindesk

منبع