زمان خبر:7 ثانیه قبل

سامسونگ از سری جدید گوشی‌های هوشمند پریمیوم گلکسی اس 22(Galaxy S22) خود در فضای مجازی سامسونگ 837X خود در متاورس دیسنترالند رونمایی کرد.
بیش از 100000 کاربر در رویداد “Samsung Unpacked 2022: The Epic Standard of Smartphone Experiences” در 11 ساعت اول از زمان راه اندازی آن در 9 فوریه(20 بهمن) در ساعت 13:37 UTC و به زمان تهران(17:07)شرکت کردند.
شرکت الکترونیکی چندملیتی کره جنوبی، گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا را روی صفحه نمایشی در «تئاتر اتصال» فضای سامسونگ 837X به نمایش گذاشت. طرفداران متاورس نیز می توانند از طریق استریم کانال YouTube سامسونگ و دیگر پلتفرم های اجتماعی مختلف تماشا کنند.

کاربران از نظر تئوری می‌توانند با کلیک بر روی نمادی که کاربر را به وب‌سایت سامسونگ ارسال می‌کرد، محصولات جدید را پیش‌سفارش کنند. با این حال، مشکلات فنی این ویژگی را آزار می‌داد و بسیاری از مردم برای شکایت، از توییتر سامسونگ استفاده کردند.
در همین حال، دیگران شکایت کردند که نتوانستند جایزه نشان NFT را برای تکمیل بازی گنج یابی رویداد “Turning Red Hearts Green” دریافت کنند.

علیرغم چالش‌های فنی، به نظر می‌رسد که کاربران عموماً از تمرکز سامسونگ بر تمایل به استقبال از فناوری در حال رشد خشنود هستند. بسیاری از مردم می گویند متاورس ما را از دنیای طبیعی جدا می کند، اما این چالش دقیقا برعکس را ثابت می کند. از سوی دیگر، برخی از رسانه های جریان اصلی که در مورد راه اندازی گزارش دادند، چندان تحت تأثیر قرار نگرفتند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع