زمان خبر:4 ثانیه قبل

آژانس Leavingstone، یک شرکت خلاق دیجیتال از گرجستان، به تلاش ها برای جمع آوری کمک های مالی برای اوکراین که هشت هفته است در برابر تهاجم نظامی روسیه دفاع می‌کند، پیوسته است. این شرکت در حال حاضر بخش‌هایی از خاک روسیه را درقالب توکن های NFT به فروش می رساند.

در اولین مرحله از سه مرحله برنامه ریزی شده این ابتکار دیجیتالی “روسیه برای فروش”، لیوینگ استون 2443 منطقه روسیه را که روی کارت های بازی با نام، اندازه و یک “نشان رسمی عجیب و غریب” به تصویر کشیده شده است را به حراج می گذارد. با 34 مورد فروخته شده، بیش از 19000 دلار اتریوم تا کنون جمع آوری شده است.

 

 

لوان لفسوریدزه (Levan Lefsveridze)، یکی از بنیانگذاران لیوینگ استون، به سرویس گرجستانی در رادیو اروپای آزاد گفت: “ما پتانسیل عظیمی در اینکار دیدیم.” وی افزود: “اکثریت مردم مایلند در تقسیم روسیه مشارکت داشته باشند.” او در تلاشی آشکار برای رویارویی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دولت او که تهدید کرده اند هر گونه درخواستی را برای نقض تمامیت ارضی روسیه مجازات می کنند، این گفت ها را بیان کرده است.”

در مرحله بعدی فروش، شرکت گرجستانی NFTهایی از بناهای تاریخی روسیه مانند کرملین، برج تلویزیونی اوستانکینو در مسکو، کاخ و خانه زمستانی پوتین، ملکی به ارزش تقریبی یک میلیارد دلار و یک پناهگاه را ارائه خواهد کرد.

آن ها قول می دهند که فروش سوم، فروش بزرگی خواهد بود. “ما خود لنین را به حراج می گذاریم. بله پدربزرگ شکم پر انقلاب سرخ به فروش می رسد!” وب سایت پروژه متعهد می شود اپراتورهای آن تأکید می کنند که تمام عواید به حمایت از اوکراین اختصاص خواهد یافت.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع: news.bitcoin

منبع