زمان خبر:3 ثانیه قبل

تازه ترین توییت Stader Polygon حاکی از آن است که طی سه ماه گذشته بیش از 750000 واحد از رمزارز MATIC سوزانده شده است. طبق اعلام وب سایت Polygonburn، این رقم در مجموع به 1642831 واحد MATIC با ارزشی بالغ بر 1.6 میلیون دلار می رسد.

پس از راه اندازی ارتقای EIP-1559 در شبکه پالیگان در ماه ژانویه (دی 1400)، قابلیت توکن سوزی MATIC رسماً در این پلتفرم فعال شد. با این کار، توکن ها سوزانده و از کل موجودی در گردش کاسته می شوند.

کارمزد پایه روی قرارداد توکن سوزی پالیگان (Polygon) قفل می‌شود و هر بار که کاربر هزینه ای را برای انجام یک تراکنش پرداخت می‌کند، هزینه دارای اولویت به اعتبارسنج پرداخت می‌شود. هنگامی که MATIC در قرارداد توکن سوزی انباشت شد، کاربران می توانند فرآیند سوزاندن توکن را شروع کنند.

شبکه پالیگان اخیراً میزبان روزدادهای مهمی بوده است که علاوه بر توکن سوزی می توانند محرکی برای رشد رمزارز بومی آن MATIC یعنی باشند. برای مثال، Chainsmokers، یک دی جی الکترونیکی آمریکایی و یک گروه موسیقی دو نفره، مجموعه NFT خود را بر بستر پالیگان منتشر می کند. انتشار آلبوم جدید آنها، تحت عنوان “So Far So Good” توزیع 5000 NFT را نیز می شود که به طرفداران اجازه می دهد در 1٪ از درآمد آن سهمی باشند. Chainsmokers از پلتفرمی به نام رویال استفاده می‌کند که روی شبکه پالیگان اجرا شده و مسئول انتشار مجموعه NFT تازه Nas و دیگر هنرمندان مشهور است.

از سوی دیگر، افتتاحیه رویداد Polygon MATIC Polygon Ignite که در متاورس برگزار شد، بیش از 834000 نفر شرکت کننده داشت که دو برابر جمعیت ایسلند است.

در زمان نگارش این مطلب، MATIC با کاهش 2.68 درصدی در مقیاس روزانه با قیمت 0.677 دلار معامله می شود. روز 12 می (22 اردیبهشت)، قیمت به پایین ترین سطح روزانه خود یعنی 0.476 دلار سقوط کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع