زمان خبر:2 دقیقه قبل

به تازگی بسیاری از برندهای معروف دنیا با خرید دامنه (URL) غیرمتمرکز، NFT خود را عرضه کرده و به دنیای متاورس قدم می گذارند. اکنون، برند آلمانی تولیدکننده لباس های ورزشی پوما (Puma ) به عنوان تازه ترین نامی که به این فضا وارد شده است، با تغییر نام کاربری توییتر خود به Puma.eth از ثبت دامنه جدید خود در “سرویس نام اتریوم” یا ENS خبر داده است.

همانطور که در یک پست ENS Medium آمده است، همه نام‌های “.ETH” در واقع NFTهایی هستند که می‌توانند به راحتی به اکوسیستم در حال گسترش NFT متصل شوند. استفاده از سرویس نام اتریوم (ENS) برای ثبت دامنه توسط پوما یکی از چندین اقدامی است که این شرکت در ارتباط با NFTها انجام داده  است. طبق اعلام صفحه Puma.eth  در پلتفرم OpenSea ، پوما در مجموعه های مختلف NFT الهام گرفته از گربه ها از جمله Cool Cats NFT، Lazy Lions، Gutter Cat Gang و CatBlox سرمایه گذاری کرده است.

در زمان انتشار این خبر، پوما در رتبه سیزدهم جدول امتیازات .eth قرار گرفته است. این جدول حساب‌های توییتری با نام‌های ETH که بیشترین تعداد دنبال‌کننده‌ را دارند فهرست می‌کند. parishilton.eth متعلق به خواننده معروف آمریکایی در رتبه اول این لیست قرار دارد.

گفتنی است که پوما یکی از بزرگترین برندهای جهانی پوشاک ورزشی در کنار نایکی و آدیداس است که با سر و صدای زیادی به فضای Web3  وارد شده است. پیش از این، نایکی، برند کفش‌های ورزشی و کلکسیونی مجازی RTFKT را خریداری کرد، در حالی که آدیداس با همکاری Bored Ape Yacht Club، PUNKS Comic و gmoney مجموعه NFT خود را راه‌اندازی کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

منبع