زمان خبر:3 ثانیه قبل

سازمان مالیاتی انگلستان سه NFT به ارزش 1.896 میلیون دلار را در یک مورد مشکوک به کلاهبرداری توقیف کرده است. سه نفر دستگیر شده اند و مقامات گفته اند که به تطبیق خود با فناوری در حال تغییر ادامه خواهد داد.
مقام مالیاتی بریتانیا، بخش درآمد و گمرک (HMRC)، در ابتدا سه NFT را توقیف کرده است. بر اساس گزارش بی بی سی، NFT در یک پرونده مشکوک به کلاهبرداری 1.896 میلیون دلاری با سه نفر دستگیر شد.
HMRC ادعا می کند که سه مظنون از روش های پیچیده ای برای پنهان کردن هویت خود استفاده کردند، از جمله هویت های سرقت شده، VPN ها، فاکتورهای جعلی، و آدرس ها و موارد دیگر.
مدیران آژانس در مورد استفاده از NFT برای ارتکاب کلاهبرداری سختگیر بودند و نیک شارپ(Nick Sharp) معاون مدیر جرایم اقتصادی گفت:

“این حرکت به عنوان یک هشدار برای هر کسی که فکر می کند می تواند از دارایی های رمزارزی برای مخفی کردن پول از HMRC استفاده کند، می باشد. ما دائماً خود را با فناوری جدید وفق می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که با نحوه نگاه مجرمان و فراریان برای پنهان کردن دارایی‌های خود همگام هستیم.»
تحقیقات در حال انجام است و می تواند جرقه تحقیقات بیشتر در مورد بازار NFT باشد. این اولین بار است که چنین اقدامی توسط یک اداره دولتی در فضای NFT انجام می شود. بازار NFT که در حال تبدیل شدن به کانون رو به رشد فعالیت‌های غیرقانونی است، اکنون به نظر می‌رسد که در رادارهای مقامات نیز قرار گرفته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:beincrypto

منبع