زمان خبر:2 ثانیه قبل

علی سجوانی (Ali Sajwani)، مدیر عامل شرکت توسعه دهنده املاک و مستغلات دبی، DAMAC Properties، گفته است، از ابتدای سال تا کنون، ارزرش معاملات این شرکت که با رمزارزها انجام گرفته، به 50 میلیون دلار رسیده است.

سجوانی در اظهارات خود در طی یک مصاحبه گفت: داماک با پذیرش بیت کوین و اتریوم به عنوان گزینه پرداخت، نشان داده است که شرکت او تا چه اندازه برای “بهره بردن از پیشرفته ترین راه حل های فناوری” پیش خواهد رفت.

هنگامی که در مورد مکانیسم پرداختی که برای انعقاد معاملات املاک و مستغلات مورد استفاده قرار گرفت، سؤال شد، سجوانی گفت که یک واسطه قابل اعتماد برای تسهیل معاملات انتخاب شده است. او گفت:

“فرآیند پرداخت از طریق یک واسطه مالی مورد اعتماد مورد تایید بازار جهانی ابوظبی، شرکت “Heaven” انجام می شود، جایی که مشتری ارزش دارایی را به بیت کوین یا اتریوم می پردازد، زیرا آنها از نظر رمزارزها از پرمعامله ترین آن ها هستند. ایمنی و اعتماد، و سپس واسطه مالی مبلغ را به درهم یا دلار به کیف پول دیجیتال ما منتقل می کند.”

سجوانی افزود که استفاده شرکت او از یک واسطه مالی قابل اعتماد به این معنی است که داماک می تواند ریسک نوسانات قیمت را از بین ببرد.

موانع دسترسی به متاورس

در همین حال، این مدیر ارشد اجرایی از چالش ها یا موانعی که شرکتش برای دسترسی به متاورس با آن مواجه است، صحبت کرد. به گفته سجوانی، یکی از موانعی که طرفداران فناوری های نوظهور با آن روبرو هستند، “متقاعد کردن نسل قدیمی تصمیم گیرندگان برای برداشتن گام های سریع و پیشگیرانه برای سرمایه گذاری در این دنیای جدید و ناآشنا است.”

همچنین، از آنجایی که متاورس، NFTها و رمزارزها هنوز نسبتاً جدید هستند، کاربران بالقوه باید ابتدا با آنها آشنا شوند. به گفته ایشان، این بدان معناست که تصمیم گیرندگان باید قبل از شروع سرمایه گذاری، یک نظرسنجی یا تحقیق عمیق انجام دهند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin

منبع