زمان خبر:21 ثانیه قبل

علیرغم دسترسی نداشتن به اینترنت یا کامپیوتر، راس اولبریخت (Ross Ulbricht) مجموعه‌ای از نقاشی‌ها را خلق کرده و قرار است آنها را به عنوان توکن‌های غیرمثلی (NFT) با گواهی‌های مبتنی بر بیت‌کوین بفروشد.

راس اولبریخت دومین مجموعه NFT خود را منتشر کرد
آقای اولبریخت در توییتر جزئیات مربوط به “رشد (Growth)”، دومین مجموعه NFT خود را به اشتراک گذاشته است. این مجموعه در ۵ آوریل ۲۰۲۲ (۱۶ فروردین) در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۲ در میامی رونمایی خواهد شد.

در تاریخ ۸-۶ آوریل (۱۹-۱۷ فروردین)، روند مزایده برای NFT های آن در پلتفرم Scarce.City باز خواهد شد. این مجموعه شامل چهار تابلوی نقاشی با قاب فیزیکی و گواهی‌های اعتبار تایید شده توسط شبکه بیت‌کوین و یک انیمیشن دیجیتالی توکن‌شده با بیت‌کوین است.

علاوه بر جمع آوری کمک مالی، این مجموعه قرار است نشان دهنده ادای احترام راس اولبریخت به جامعه جهانی طرفداران بیت کوین و تلاش آن برای گسترش دادخواست های عفو در مورد پرونده او باشد:

من با سختی فراوان در حال کار بر روی این آثار هنری برای کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۲ هستم. زمان‌بر ترین آنها تولید انیمیشن است. بدون دسترسی به کامپیوتر در زندان من باید هر فریم را با دست بکشم.

بازار Scarce.City قصد دارد از پلتفرم مبتنی بر بیت کوین و لایتنینگ خود برای سازماندهی این حراجی استفاده کند.

حراج NFT از اصلاح عدالت کیفری حمایت می کند
تمام آثار هنری راس اولبریخت به بلاک چین و بشریت اختصاص دارد.

تیم پشت این حراج تاکید می کند که هیچ وجه جمع آوری شده به راس اولبریخت یا خانواده او منتقل نخواهد شد. در عوض، به FreeRossDAO، یک پروژه غیرمتمرکز منحصر به فرد ارسال می شود:

عواید حاصل از حراج مجموعه رشد راس اولبریخت متعلق به او یا خانواده‌ اش نخواهد بود، بلکه به یک صندوق امانی منتقل می‌شود که به آزادی راس اولبریخت و حمایت از اصلاحات عدالت کیفری اختصاص داده شده است.

همانطور که U.Today قبلا گزارش داده بود، اولین حراج NFT راس اولبریخت در اوایل دسامبر ۲۰۲۱ (اواسط آذر ۱۴۰۰) برگزار شد. بالاترین پیشنهادات از ۱ میلیون دلار هم فراتر رفت.

راس اولبریخت به اتهام دخالت در یک بازار دارک وب نسل اول به نام جاده ابریشم به دو حبس ابد + ۴۰ سال زندان بدون امکان آزادی مشروط محکوم شده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع