زمان خبر:53 ثانیه قبل

برند Axe، یکی از محبوب ترین برندهای بهداشتی و مراقبت شخصی که متعلق به شرکت بریتانیایی Unilever است، به تازگی تولید تعداد محدودی از نسخه دئودورانت های خود را با تصویر Dogecoin، در یک توئیت اعلام کرده است.

 

 

به گفته این شرکت، اولین دسته از این 100 نمونه کالا به زودی در دسترس خواهد بود. Axe افزود که آن ها برای خرید با دوج کوین نیز در دسترس خواهند بود.

این اعلامیه به مناسبت “Dogeday” که در 20 آوریل (31 فروردین) جشن گرفته می‌شود، اعلام شد. انتخاب تاریخ، اشاره آشکاری به شوخی 4/20 است که توسط سرسخت ترین حامی میم کوین شماره یک، مولتی میلیاردر، ایلان ماسک، بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است.

یک سال پیش، حامیان دوج کوین تلاش کردند تا قیمت بزرگترین میم کوین را به 1 دلار برسانند. این تلاش شکست خورد، اما به تبعیت از رشد بیت کوین در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، به 0.73 دلار رسید. دوج کوین در حال حاضر 80.84 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت 0.14 دلار در صرافی های اصلی معامله می شود.

این اولین باری نیست که Axe سال گذشته وعده ساخت اسپری بدن با رایحه رمزارزها را می‌دهد. علیرغم اینکه دوج کوین به 1 دلار نرسید، این شرکت شروع به اهدای قوطی های Axe Dogecan به برخی از طرفداران این میم کوین کرد که برای دریافت آن باید از قبل ثبت نام می کردند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Unilever نیز تصمیم گرفته است به متاورس بپیوندد. در اواخر ماه مارس (اواسط فروردین) چندین درخواست علامت تجاری برای ارائه کالاهای مجازی مانند دئودورانت ها و ضد تعریق ها با نام تجاری Axe ثبت کرده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: U.today

منبع