زمان خبر:3 ثانیه قبل

توسعه دهندگان Shiba Inu با اعلام پروژه جدیدی به نام Shiba Lands، حوزه بازی متاورس خود را تقویت کرده اند. این امکان خرید املاک دیجیتالی را فراهم می کند که به زودی برای فروش در دسترس خواهند بود.

در اولین مرحله فروش، دارندگان Doge Killer (LEASH)، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap، مطابق با صف ایجاد شده سیستمی توسط توسعه دهندگان، زمین های خود را دریافت خواهند کرد. بقیه زمین در مدت کوتاهی پس از فروش اولیه باز خواهد شد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، توسعه دهندگان اخیراً ورود این رمزارز به فضای متاورس را اعلام کردند. این به کاربران اجازه می دهد تا خود را در دنیای مجازی غوطه ور کنند که عناصر مختلف اکوسیستم شیبا اینو را با هم ترکیب می کند.

سکه متاورس به طور آزمایشی “Shibverse” نامیده می شود. انتظار می رود نام واقعی آن در این ماه توسط تیم فاش شود. تیم شیبا اینو همچنین در یک پست وبلاگی اخیر همکاری های جدیدی را به اشتراک گذاشته است:

“در نهایت، ما قبلاً در حال مذاکره و ملاقات با برخی از شرکای برتر در مورد این پروژه بوده ایم. همه چیز برای این است که این محیط جدید هیجان انگیز با انرژی زیاد و به روشی که در نظر گرفته شده است مورد استقبال قرار گیرد.”

رمزارزهای متاورس بعد از تغغیر نام فیس بوک به متا توسط مالک آن، مارک زاکربرگ، رشد بزرگی را تجربه کردند، از این رو بسیاری از پروژه های رمزارزی دیگر در تلاش برای ورود به متاورس هستند تا ا این قافله عقب نمانند. شیبا اینو نیز با راه اندازی شیبا لندز و شیباورس به این مهم دست یافته است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: U.today

منبع