زمان خبر:2 دقیقه قبل

اُپن سی(OpenSea) جدیدترین شرکت کریپتویی است که وارد صحنه سرمایه گذاری خطرپذیر شده است.

در روز جمعه،این بازار NFT اعلام کرد که با ارائه سرمایه و دسترسی به رهبری و سرمایه گذاران خود، از جمله Standard Crypto و a16z، از شرکت ها و پروژه های سراسر بازار مربوط به توکن های غیرقابل تعویض و Web3 حمایت می کند.

این شرکت گفت: “ما امیدواریم که OpenSea Ventures به توسعه دهندگان Web3 و سازندگان NFT در سراسر جهان منابع مورد نیاز برای ایجاد اقتصادهای غیرمتمرکز جدیدی را ارائه دهد که به سازندگان، توسعه دهندگان و مصرف کنندگان آزادی و مالکیت بیشتری می دهد.

OpenSea به تعدادی از استارت‌آپ‌های کریپتو می‌پیوندد که واحدهای سرمایه‌گذاری خود را راه‌اندازی کرده‌اند، از جمله Unicorns Alchemy و FTX. اف تی ایکس 2 میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در استارت آپ های جدید ارز دیجیتال اختصاص داده است.

در مورد OpenSea Ventures، عملیات جدید بر چهار موضوع اصلی متمرکز خواهد بود: پروتکل‌های جدید NFT، پروژه‌های اجتماعی و بازی و جمع‌کننده‌های NFT.

OpenSea همچنین یک برنامه جدید “Grants Ecosystem” را اعلام کرد. این شرکت گفت: «ما Grants Ecosystem را راهی برای راه اندازی ایده‌های جامعه و ارائه حمایت مالی مداوم از طرح‌هایی می‌دانیم که معتقدیم پتانسیل گسترش وب۳ و جهان NFT را دارند».

OpenSea – که از مبادله دارایی های NFT پشتیبانی می کند – در یک دور تامین مالی در سال جاری سرمایه جمع آوری کرد که ارزش شرکت را به بیش از 13 میلیارد دلار رساند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:theblockcrypto

منبع