سولوژنیک، یک اکوسیستم DeFi با زیرساخت‌هایی است که بازارهای مالی سنتی را به دارایی‌های مبتنی بر بلاکچین متصل می‌کند. این شبکه در حال حاضر ابتکارات جدیدی را برای حمایت از اکوسیستم دارایی‌های دارای توکن بزرگ موجود در دست اقدام دارد. دارایی‌های توکن شده Sologenic به صورت 24 ساعته 7 روز قابل معامله هستند و Sologenic DEX مبتنی بر XRP Ledger ساخته شده است. این لجر مکانی است که کاربران می‌توانند دارایی‌های توکن دار شده را در برابر SOLO یا XRP معامله کنند. 

 

هدف Sologenic در جامعه و فناوری

سولوژنیک به دنبال کاهش هزینه‌های معاملات مرزی از طریق ارز رمزنگاری شده است و به هر کسی از کشوری مانند انگلیس اجازه سرمایه گذاری در شرکت‌های ذکر شده در بورس اوراق بهادار چین یا ژاپن را میدهد. اغلب لازم است که یک سرمایه گذار حساب‌های بانکی و کارگزاری جداگانه‌ای داشته باشد تا مستقیماً بتواند‌به خرید و فروش سهامی فهرست شده بین المللی قرار گیرد. سیستم فعلی، به عنوان مثال، به بسیاری از فرصت‌های بازار دسترسی ندارد.

 

دارایی‌های معاملاتی در زمان واقعی اتفاق می‌افتد. این شبکه معاملات سریع، مطمئن و شفاف را ارائه می‌دهند. ساخت اکوسیستم Sologenic بر روی XRP Ledger به Sologenic این اجازه را می‌دهد تا به جای فناوری زیربنایی، روی ویژگی‌های عملکردی تمرکز کند. XRP Ledger مزیت قابل توجهی در سرعت خود دارد. به عنوان مثال ، یک معامله با بیت کوین ممکن است 10 دقیقه یا حتی چند ساعت طول بکشد. اما XRP Ledger معاملات را در عرض 5 ثانیه انجام می‌دهد.بنابراین، کاربران Sologenic قادر خواهند بود دارایی‌ها را توکن دار کنند و تقریباً بلافاصله معامله کنند. XRP Ledger معاملات SOLO را فوراً و بدون هزینه‌های انرژی مرتبط با اثبات کار (یا استخراج) تسویه می کند.

 

Sologenic DEX فعلی به دارندگان رمز SOLO امکان دسترسی به اوراق بهادار بیش از 30 سهام بورس جهانی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه را می‌دهد و بیش از 40000 سهام، ETF و کالاها را معامله می‌کند.

 

معماری رمزهای SOLO نیز تورمی است. به این معنی که مکانیسم‌ها می.توانند عرضه کل توکن‌های SOLO را کاهش دهند. صد درصد هزینه‌های معامله با ارسال به آدرس صدور درگاه (Blackhole) سوزانده می‌شود. این عمل تعادلی را ایجاد می‌کند که در طولانی مدت تخلیه توکن‌های SOLO را به دلیل ارزیابی بالاتر از توکن‌ها و عرضه کمتر غیر ممکن می‌کند.

 

SOLO مردم را در سراسر جهان قادر می‌سازد تا بدون نیاز به کارگزاری‌های سنتی، سهام شرکت‌های مورد علاقه خود را خریداری و بفروشند. Sologenic استیبل کوین هایی با پشتوانه 1:1 با دارایی های دنیای واقعی تولید می کند. هر استیبل کوین نشان دهنده مالکیت دارایی های دنیای واقعی است. پس از توکن سازی، دارایی صادر شده در بلاک چین با پسوند Ƨ مشخص می شود، برای مثال، دارایی توکن شده TSLA به عنوان TSLAƨ نشان داده می شود.

 

دارندگان SOLO می توانند داوطلبانه در برنامه پاداش ارائه دهندگان نقدینگی (LPRP) شرکت کنند و سالانه تا 20 درصد پاداش دریافت کنند. چندین برنامه مبتنی بر زمان، با مدل های مشارکت هفتگی یا ماهانه وجود دارد. برخی از این برنامه ها دارای شرایط برداشت انعطاف پذیر هستند، در حالی که برخی دیگر با یک مدل سپرده مبتنی بر زمان ثابت ارائه می شوند. یک مکانیسم پرداخت پاداش روزانه برای برنامه های انعطاف پذیر و یک پرداخت مبتنی بر زمان برای برنامه های پاداش مدت ثابت وجود دارد.

 

آینده ارز دیجیتال سولوژنیک (SOLO)

تیم Sologenic با API منبع باز خود با XRP Ledger ادغام می‌شود. این شرکت همچنین برنامه‌های منبع بار را برای کمک به ایجاد پروژه‌های جدید هیجان انگیز و جعبه ابزار SDK برای ادغام یکپارچه برنامه‌های XRP Ledger و Bounty ارائه می دهد.

 

Sologenic API به توسعه دهندگان و مبادلات اجازه می‌دهد تا به راحتی با XRP Ledger ادغام شوند و معاملات را امضا کنند و دارایی‌های توکن دار و سکه های SOLO را ارسال و دریافت کنند. API منبع باز است و برای تأمین نیازهای توسعه دهنده قابل توسعه است. این سرور JSON-RPC مجموعه‌ای از روش‌های API را برای استفاده در مبادلات SOLO سریع و آسان و ادغام دارایی‌های توکن دار فراهم می کند.

 

Sologenic میزبان دو شبکه Mainnet و Testnet برای توسعه دهندگانی است که مایل به استفاده از API عمومی هستند. شبکه اصلی برای تعامل با شبکه اصلی XRP Ledger استفاده می‌شود و فقط به استفاده از محیط‌های تولید تشویق می‌شود. Testnet برای تعامل با testnet XRP Ledger استفاده می‌شود و توصیه می‌شود این مورد را برای پروژه‌های توسعه و آزمایش در نظر بگیرند.

 

SDK های Sologenic برای ادغام یکپارچه برنامه‌های پشتی و جلویی برای تعامل با XRP Ledger ضروری هستند. این کتابخانه با توجه به راهنمای ارائه شده توسط XRPL.org ، مدیریت قابل اعتماد معاملات را فراهم می کند.

 

خدمات بانکی سولو

دارندگان SOLO می‌توانند داوطلبانه در برنامه پس انداز SOLO شرکت کنند تا به مدیریت خزانه‌داری کمک کنند. SSP یک برنامه airdrop در جامعه است که مختص جامعه SOLO است. جوایز به دارندگان وفادار SOLO که سهام SOLO خود را برای مدتی نگه می‌دارند، تعلق می‌گیرد و می تواند از 6 to تا 20 AP باشد و روزانه با همکاری CoinField Exchange انجام می‌شود.

 

با کارت‌های Sologenic SOLO ، هرکسی می‌تواند دارایی‌های دیجیتال خود را در سطح جهان، آنلاین یا در فروشگاه‌ها خرج کند تا هزینه خرید و خدمات روزمره را پرداخت کند. در 193 کشور این ارز موجود است. چهار طبقه کارت در سه ماده مختلف وجود دارد – پلاستیک ، فلز و فیبر کربن که از این ارز پشتیبانی می‌کند. هر سطح با مزایای مختلفی همراه است. بسته به تعداد SOLO که افراد در اختیاردارند ، از مزایا می‌توانند استفاده کنند. دارندگان SOLO با رسیدن به آستانه بعدی می‌توانند به سطح بعدی ارتقا پیدا کنند.

 

مزایای کارت SOLO شامل حداکثر 2٪ وجه نقدی است که ماهانه در SOLO پرداخت می‌شود. دسترسی به سالن فرودگاه ، دسترسی به برنامه پاداش ارائه دهنده نقدینگی ، Spotify ، Netflix ، Playstation Plus و تخفیف Amazon Prime تا 100٪ و اعتبار فروشگاه SOLO از دیگر خدمات سولو خواهد بود.

 

گسترش اکوسیستم سولوژنیک

از سوی دیگر، تیم اصلی SOLO، فعالانه به دنبال گسترش موارد استفاده از SOLO و همچنین افزایش تعامل جامعه است. این تیم در حال ساخت برخی از بهترین ابزارهایی است که با XRP Ledger کار می کنند، مانند Sologenic DEX، SOLO Wallet، و بازار آینده NFT. با محبوبیت برنامه های Sologenic در بالای XRP Ledger، تیم SOLO Core به همراه بازخوردهای جامعه تصمیم گرفته است موارد استفاده از توکن های SOLO را افزایش دهد.

منبع