زمان خبر:3 ثانیه قبل

طبق گفته سایت جمع آوری کمک مالی جوس باکس، AssangeDAO از زمان شروع تلاش های جمع آوری کمک های مالی خود در 3 فوریه(14بهمن)، بیش از 14329 ETH، به ارزش حدود 44.8 میلیون دلار، جمع آوری کرده است.

در چهار روز، AssangeDAO، که ماموریتش آزادی جولیان آسانژ است، بیش از قانون اساسی منقرض شده‌ای که پاییز گذشته برای پیشنهاد یک نسخه کمیاب از قانون اساسی ایالات متحده تشکیل شده بود، جمع آوری کرد. این تلاش 11613 ETH را به همراه داشت که در آن زمان حدود 45 میلیون دلار ارزش داشت.

AssangeDAO در حال حاضر بزرگترین افزایش JuiceBox DAO در تاریخ از ConstitutionDAO است.

“به همه تبریک می گویم این به طور جدی فراتر از وحشیانه ترین انتظارات ما بود!”

AssangeDAO که شامل اعضای خانواده آسانژ است، در 10 دسامبر(19آذر) در پاسخ به دادگاهی در بریتانیا مبنی بر لغو حکمی مبنی بر منع استرداد آسانژ به ایالات متحده راه اندازی شد. این توکن‌ها در حال حاضر ارزش واقعی کمی دارند، اما افرادی که آن‌ها را در اختیار دارند می‌توانند در مورد پیشنهادات آتی DAO رأی دهند.

تلاش‌های AssangeDAO کمک‌های قابل‌توجهی از جمله 10 ETH (31000 دلار) از بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین، به همراه دارد.

استلا موریس(Stella Moris)، نامزد آسانژ در توییتی نوشت: «درست مانند گذشته، بسیاری از کمک‌های جمع‌آوری شده #آسانژ کوچک اما در مجموع بزرگ بوده است . هر نوع مشارکت‌ چیزی است که AssangeDAO را به چنین موفقیتی تبدیل می‌کند.”

برنامه AssangeDAO پیشنهاد یک NFT منحصر به فرد است که توسط هنرمند مشهور دیجیتال پاک(Pak)، که با جولیان آسانژ در مجموعه “سانسور شده” همکاری کرده است، تهیه شده است. درآمد حاصل از حراج به نفع بنیاد وائو هلند برای دفاع حقوقی آسانژ خواهد بود.

ادوارد اسنودن(Edward Snowden)، افشاگر معروف، در آخر هفته با اشاره به موج جزر و مدی حمایت مالی وب 3 از بنیانگذار ویکی لیکس در توییتی نوشت: “NFT آسانژ اعداد واقعی را انجام می دهد. بسیار شبیه یک رای اعتراضی به سوء استفاده کاخ سفید از قانون جاسوسی است.”

آسانژ NFT آسانژ به اتهام جاسوسی ناشی از انتشار اسناد طبقه بندی شده دولتی توسط ویکی لیکس تحت تعقیب است. او در حال حاضر در بازداشت موقت در بریتانیا به سر می برد و با استرداد به ایالات متحده مبارزه می کند. در صورت استرداد و مجرم شناخته شدن تمامی اتهامات، آسانژ با 175 سال زندان مواجه خواهد شد.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:decrypt

منبع