زمان خبر:4 ثانیه قبل

کوپر تورلی (Cooper Turley)، یک فرد تاثیر گذار در حوزه رمزارزها و گردآورنده آهنگ هایی در قالب NFT، در حال سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری بر روی هنرمندان و بنیانگذاران استارتاپی است که رمزارز و موسیقی را با هم ترکیب می کنند.

به اصطلاح Coop Records او که توسط پلتفرم های فرهنگ ساز و پر نفوذ خرید و فروش رمزارزی از Audius گرفته تا OpenSea پشتیبانی می‌ شود، به دنبال حل مشکلی است که تورلی آن را یک مشکل بزرگ در صنعت موسیقی مدرن می‌داند: «برندها و سرویس‌ های پخش تمام قدرت را در اختیار دارند. هنرمندان نسبت به کارهای خلاقانه خود استقلال ندارند.» تورلی در تلاش است تا با توکن‌ های NFT این مسئله را تغییر دهد.

تورلی در تماس تلفنی به کوین دسک گفت: “بزرگترین واژه ای که در مورد Web3 به آن فکر می کنم مالکیت است. بنابراین، اگر برای یک شبکه ارزش ایجاد می‌ کنید، باید بتوانید آن ارزش را در قالب یک توکن یا نوعی NFT در اختیار بگرید.»

صندوق Coop Records این مفهوم از مالکیت را در نظر گرفته و آن را در ضمیمه توسعه موسیقی اعمال خواهد کرد. تورلی در یک پست وبلاگی که این صندوق را اعلام کرد، از آینده‌ ای نوشت که در آن هنرمندان می‌ توانند بدون فروش آهنگ‌ های خود به یک شرکت ضبط، پول جمع‌ آوری کرده و از کار خود سود ببرند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: coindesk

منبع