زمان خبر:3 ثانیه قبل

ییوز گیلمت(Yves Guillemot)، مدیرعامل غول بازی سازی فرانسوی یوبی سافت(Ubisoft)، به نظر می رسد که بخش پشت پروژه بازی کوارتز (Quartz)توکن غیرقابل تعویض (NFT) این شرکت را کاهش داده است، و در مصاحبه اخیر خود خاطرنشان کرد که این پروژه صرفاً در “حالت تحقیق” در مورد ادغام های فناوری Web3 بوده است.

این برداشت نسبتاً متفاوت از سایر مدیران Ubisoft در گذشته است، از جمله مدیر مالی فردریک دوگت که در ماه اکتبر(مهر 1400) اظهار داشت که ادغام بلاک چین به کاربران امکان می دهد محتوا داشته باشند و به دست آورند و شرکت می خواهد یکی از بازیگران کلیدی باشد.

طی یک مصاحبه شنبه با gamesindustry.biz، به نظر می رسد گیلمت برخی از این نظرات را پشت سر می گذارد و تأکید می کند که در این مرحله، Ubisoft در درجه اول به دنبال کشف این موضوع است که چگونه NFT ها را می توان در بازی ها اعمال کرد و آیا آنها به نفع گیمرها هستند یا خیر.

“ما به شدت در فضای ابری، روی نسل جدید وکسل ها هستیم و همه قابلیت های Web3 را بررسی می کنیم. ما اخیراً چند مورد را تست کردیم که اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از آن و کارهایی که باید در دنیای بازی های ویدیویی انجام دهیم به ما می دهد.”

“بنابراین ما در حال تست زمین با برخی بازی ها هستیم و خواهیم دید که آیا آنها واقعاً به نیازهای بازیکنان پاسخ می دهند یا خیر. اما من می‌توانم بگویم که ما هنوز در حالت تحقیق هستیم.”
یوبی سافت در ماه دسامبر(دی 1400) پس از عرضه نسخه بتای یوبی سافت کوارتز با هدف ارائه NFT های قابل بازی به گیمرها که می توانند در بازی هایی مانند Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint از آن ها استفاده کنند، اولین بررسی خود را به NFT ها اعلام کرد.

این اقدام با مخالفت شدید برخی از اعضای جامعه گیمرهای مخالف NFT مواجه شد و برخی این شرکت را متهم کردند که با معرفی NFT ها به این ترکیب، هر عقیده ممکن از فرنچایز بازی های محبوب خود را از بین میبرد.

نیکلاس پوارد، معاون آزمایشگاه نوآوری‌های استراتژیک یوبی‌سافت، از تلاش‌های NFT این شرکت در ژانویه(دی 1400) دفاع کرد و گفت: «من فکر می‌کنم گیمرها آنچه را که یک بازار ثانویه دیجیتال می‌تواند برایشان به ارمغان بیاورد، درک نمی‌کنند.»

Guillemot با تأمل در عرضه NFT یوبی سافت می‌گوید که این شرکت در نهایت رویکرد شرکت به پروژه را به‌اندازه کافی موثر اعلام نکرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:cointelegraph

منبع