زمان خبر:5 دقیقه قبل

بازار جدید NFT وابسته به اتریوم گیم استاپ(GameStop) بیش از 48 ساعت در حالت بتا فعال است. پلتفرم جدید بازی‌های ویدیویی در حال حاضر تقریباً دو برابر حجم معاملات همیشه در بازار NFT کوین‌بیس را تجربه کرده است.
NFT گیم استاپ از روز دوشنبه حدود 3167 اتر در حجم معاملات ثبت کرده است. این رقم معادل 3.5 میلیون دلار است و حجم معاملات 50 مجموعه(collection) برتر بازار را نشان می دهد.
طبق داده‌های اخیر Dune Analytics، بازار NFT کوین‌بیس 1704 اتر در حجم معاملات به دست آورده است که تقریباً 1.8 میلیون دلار است.
از زمان عرضه این بازار ان اف تی، سهام گیم استاپ 10درصد رشد کرده است. همچنین گیم استاپ از فروش NFT خود 2.25درصد هزینه کارمزد دریافت می کند.

در حال حاضر، گیم استاپ فقط NFT های آثار هنری را ارائه می دهد. با این حال، قصد دارد مجموعه ای از NFT های بازی را راه اندازی کند تا به عنوان آیتم های تعاملی در بازی های ویدیویی استفاده شوند.
گیم استاپ در ماه فوریه(بهمن 1400) یک صندوق تشویقی 100 میلیون دلاری با راه‌حل مقیاس‌بندی لایه 2 اتریوم Immutable X راه‌اندازی کرد تا به توسعه بازی‌های ویدیویی سازگار با NFT و همچنین محصولات کمک کند.
وب سایت مارکت اعلام کرده است که NFT های بازی در Immutable X به زودی عرضه خواهند شد. در حال حاضر، 13 بازی سازگار با NFT را بررسی می کند که محصولاتی روی پلتفرم خواهند داشت و می توان آنها را خریداری کرد.
بازار NFT کوین بیس پس از جمع آوری 150 کاربر فعال در روز اول، با زمان سختی در جذب تجارت مواجه شده است.
پس از راه اندازی، این پلتفرم چندین ویژگی جدید را به سایت اضافه کرده است. با این حال، آنها نتوانسته اند پایگاه مشتری قابل توجهی را به دست آورند.
پس از راه اندازی ان اف تی گیم استاپ، ان اف تی کوین بیس 31000 دلار فروش داشته است که کمتر از 1٪ از تجارت ان اف تی گیم استاپ است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:todaynftnews

 

 

منبع