زمان خبر:3 ثانیه قبل

بازار بزرگ NFTهای OpenSea، به تازگی امکان پرداخت‌های مستقیم با کارت های اعتباری را از طریق MoonPay راه‌اندازی کرده است. اکنون کاربران می توانند با استفاده از مارک های مختلف کارت های اعتباری و کارت های بانکی مانند American Express، Google Pay و Visa هزینه خرید NFT خود را پرداخت کنند. به گفته سخنگوی MoonPay، کاربران این کار را بدون نیاز به تبدیل دارایی به یک ارز رمزنگاری خاص انجام خواهند داد.

این حرکت، پایگاه کاربری بازار OpenSea را به گونه ای گسترش می دهد که کسانی که با ارزهای دیجیتال ناآشنا هستند را نیز شامل شود. همه NFTها در OpenSea به صورت بومی پشتیبانی می شوند و تحویل تمام دارایی ها به صورت درون زنجیره ای انجام می دهند. این بدان معناست که کاربران برای پرداخت نیازی به ترک پلتفرم یا استفاده از رمزارز خاصی ندارند. تنها زیان پرداخت با استفاده از کارت های اعتباری این است که احتمالاً هزینه های اضافی کارمز تراکنش را اندکی افزایش دهد.

این روش پرداخت برای فروش NFT اولیه و ثانویه، از جمله ضرب کردن و اولین عرضه اعمال می شود. این قابلیت به صورت مرحله ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. به علاوه اینکه کسانی که از OpenSea استفاده می کنند همچنان باید NFT ها را در کیف پول خود نگه داری کنند.

در ماه ژانویه (دی ماه)، MoonPay برای اولین بار سرویس plug-and-play خود را برای خرید و فروش NFTها با استفاده از کارت های اعتباری معرفی کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: crypto.news

منبع