زمان خبر:1 دقیقه قبل

بازوی تجاری کاردانو، EMURGO از شراکت خود با Blockpass، برای راه اندازی KYC درون زنجیره ای در جریان اقدامات خود برای انطباق و هم سویی با ناظران قانونی، خبر داده است. از طریق این همکاری، بلاکپس آدرس‌های کاردانو را به برنامه بلاکپس اضافه می‌کند و خدمات KYC درون زنجیره ای را برای پروژه های اکوسیستم کاردانو ارائه می‌کند و نیازهای KYC آن ها را بهینه می‌کند.

EMURGO با توضیح منطق پشت این شراکت اخیر، بیان می کند که تغییر قابل توجهی به سمت دنیای Web3 با برنامه های غیرمتمرکز در حال اجرا و توسعه بر روی فناوری بلاکچین کاردانو، به ویژه در فضای DeFi و NFT است.

بنیانگذار و مدیرعامل EMURGO، کن کوداما (Ken Kodama) گفت: “از آنجایی که برنامه های موجود بر بستر کاردانو جوامع خود را رشد می‌دهند و کاربران بیشتری را به اکوسیستم کاردانو می‌آورند، به مرور زمان برای پروژه ها و شرکت های خاص نیاز به ارائه خدمات سریع و آسان KYC بر روی برنامه های خود برای کاربرانشان جهت دسترسی به امکانات این پروژه ها وجود خواهد داشت.”

در به روز رسانی های اخیر به اشتراک گذاشته شده توسط IOHK، نزدیک به 900 پروژه در حال توسعه در شبکه وجود دارد. این رقم از ماه مارس (اسفند-فروردین) تقریباً 400 عدد افزایش یافته است.

در ماه های آینده رشد بیشتر اکوسیستم کاردانو پیش بینی می شود

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، AGIX ERC-20 Converter Bride که با همکاری SingularityNET توسعه یافته بود، این هفته به صورت زنده عرضه شد. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد تا توکن های ERC-20 مبتنی بر اتریوم را برای استفاده در کاردانو پل بزنند و انتظار می رود بخش دیفای شبکه یک ذینفع قابل توجه باشد.

بنیانگذار چارلز هاسکینسون، اخیراً در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است، اظهار داشت که هاردفورک Vasil در ماه ژوئن (خرداد) “بهبود عملکرد گسترده ای برای کاردانو” و قابلیت های قراردادهای هوشمند آن ارائه می دهد.

هارد فورک Vasil برای 29 ژوئن 2022 (8 تیر) برنامه ریزی شده است و هدف آن بهبود قابلیت های قراردادهای هوشمند و تجربه کاربری برای کاربران و توسعه دهندگان کاردانو پس از پیاده سازی است. این هاردفورک به نوبه خود موج بعدی پیشرفت فنی را برای پروتکل های دیفای مبتنی بر کاردانو Ardana (DANA)، Liqwid Finance و غیره آغاز می کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: U.today

منبع