زمان خبر:45 ثانیه قبل

بازار رمزارزها به طور تدریجی روبه بازیابی است. در این میان ، رمزارز شیبا اینو در بین پیشروترین آلت کوین های هفته ، در جایگاه نخست قرار دارد. اتریوم و پالی‌گان(MATIC) در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، شیبا اینو طی هفت روز گذشته 57 درصد افزایش یافته است، در حالی که ارزش Matic در هفت روز گذشته به میزان 30 درصد رشد کرده است و به وسیله آن ،در جایگاه دوم فهرست سودآورترین دارایی‌هایی که ارزش بازاری آنها بالغ بر10 میلیارد دلار است، قرار دارد.

از سوی دیگر ،اتریوم نتوانست اینبار سرمایه‌گذاران خود را غافلگیر کند اما به دنبال افت 30 درصدی آن از اواسط ژانویه(اواخر دی)، طی هفته جاری 20 درصد رشد کرده است. در لحظه انتشار این خبر ، اتریوم ضررهای ماه ژانویه خود را جبران کرده و در سطح قیمتی 17 ژانویه(27 دی) معامله می شود.

میم توکن شیبا اینو توانست تمامی ضررهایی که معامله‌گران آن در 30 روز گذشته تجربه کرده بودند ، را جبران کند. این توکن درحال حاضر در سطح قیمتی 3 ژانویه(13 دی) در 0.000032 دلار معامله می شود. بر اساس داده های IntoTheBlock، بازدهی SHIB از حدود 30٪ به 50٪ افزایش یافته است.

دلیل افزایش فوری این رمزارز به احتمال زیاد ناشی از توسعه و رشد عوامل فاندامنتال شبکه آن بوده است. بنا بر اعلام این شبکه ، به زودی خرید و فروش زمین‌های مجازی در متاورس شیبا به اسم شیبرس (Shiberse) فراهم خواهد شد. علاوه بر آن ، انجمن شیبا اینو خبر از افتتاح زنجیره فست فود اختصاصی خود و همچنین رونمایی از سایر تحولات داد.

پالی‌گان(MATIC) نیز طی روند بازیابی بازار رمزارزها، عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشت که منجر به رشد 34 درصدی قیمت آن شد. پیش از این، MATIC از ابتدای ماه ژانویه 34 درصد کاهش یافته بود.

در لحظه انتشار این خبر، شیبا اینو با قیمت 0.000032 دلار معامله می شود، اتریوم در سطح 3,214 دلاری نوسان می کند. MATIC نیز به دنبال تثبیت در بالای سطح 2 دلاری است. به رغم حرکات منفی در دو روز گذشته ، احساسات کلی بازار همچنان مثبت حفظ می شود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع