زمان خبر:4 ثانیه قبل

در نشانه های بیشتر پذیرش رمزارزها در بین دنیای هنر، یک خانه حراج پیشرو در ایالات متحده، رمزارز را به عنوان پرداخت برای یک سری نقاشی می پذیرد. مجموعه ژان میشل باسکیا توسط فیلیپس به حراج گذاشته شده است که بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به عنوان گزینه های پرداخت فهرست شده اند.
تابلوی نمایشی 16 فوتی، بدون عنوان، 1982، “حدود 70 میلیون دلار تخمین زده می شود” (تقریبا 1650 بیت کوین یا 25513 اتر). در 18 می(28 اردیبهشت 1401) در نیویورک به فروش می رسد.
اسکات نوسبام(Scott Nussbaum)، کارشناس ارشد بین‌المللی هنر قرن بیستم و هنر معاصر از فیلیپس به کوین تلگراف گفت که خریداران «به گزینه ارز دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت آثار هنری سنتی علاقه‌مند هستند».

نوسبام به کوین تلگراف گفت:
علاقه به ارزهای دیجیتال و NFT از دنیای هنر سنتی به سرعت در حال افزایش است و اگرچه پیش‌بینی آینده غیرممکن است، اما معتقدیم دنیای هنر دیجیتال و سنتی به شکوفایی خود ادامه خواهد داد.»
این اولین بار نیست که خانه حراج به بررسی ارزهای دیجیتال می پردازد، اگرچه فروش قبلی یک مرتبه کوچکتر بود. در ژوئن 2020(خرداد 1399)، فیلیپس یک قطعه بنکسی، بیت کوین و اتر را به عنوان پرداخت پذیرفته شده به حراج گذاشت که تقریباً 3.2 میلیون دلار فروخته شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع