زمان خبر:3 ثانیه قبل

شرکت کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger)، روز سه شنبه اعلام کرد که یک نسخه محدود از کیف پول سخت افزاری کاملاً جدید به نام Ledger Nano S Plus را با تعداد 10000 دستگاه با قیمت 79 دلار برای پیش خرید عرضه می کند. علاوه بر این رویداد، لجر از همکاری جهانی با پروتکل اثبات حضور مبتنی بر اتریوم یا POAP خبر داد.

POAPها به عنوان خاطرات دیجیتالی توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT نامیده می‌شوند، زیرا آنها اثبات مشارکت و حضور در لحظات کلیدی را نشان می‌دهند. در ژانویه(دی)، ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اهمیت بالقوه ساخت NFTها را برای اثبات دستاوردها برجسته کرد.

لوکاس ورا(Lucas Verra)، مدیر عامل POAP گفت: “ایمن سازی و محافظت از خاطرات دیجیتالی شما، مانند POAP که می توانید با Ledger Nano S Plus خود جمع آوری کنید، برای هر کسی که مجموعه مادام العمر خود را می سازد، ضروری است.” جنسیس ادیشن (Genesis Edition) لجر نانو اس پلاس(Ledger Nano S Plus) دارای حکاکی خاصی خواهد بود. هر بسته همچنین شامل یک کارت قابل بازخرید برای Genesis POAP NFT است که به کاربران این امکان را می دهد تا مدرک این کیف پول سخت افزاری انحصاری را در کیف پول دیجیتال خود نیز حمل کنند. POAP همچنین NFT های نسخه ویژه را برای رویدادهای Ledger در آینده مینت خواهد کرد. ایان راجرز(Ian Rogers)، مدیر ارشد تجربه لجر، نکات زیر را در مورد این توسعه بیان کرد:

«این همکاری با POAP و راه‌اندازی نسخه Ledger Nano S Plus Genesis Edition با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، نشان‌دهنده این است که دارایی‌های دیجیتال به عنوان ابزاری برای تجربه‌های زندگی افزایش می‌یابند و ما می‌خواهیم میلیون‌ها نفر دیگر را به صورت ایمن وارد Web3 کنیم، همانطور که اتفاق می‌افتد. “

Ledger Nano S Plus اولین کیف پول سخت افزاری لجر است که از زمان عرضه Ledger Nano X در سال 2019 (1397) منتشر شده است. این شرکت می گوید که بیش از 4.5 میلیون کیف پول سخت افزاری لجر نانو و نزدیک به 20 درصد از دارایی های دیجیتال جهان را که توسط دستگاه های لجر ایمن شده اند، فروخته است. . Nano S Plus از هر نوع دارایی دیجیتال، از بیش از 5500 کوین و توکن گرفته تا NFT پشتیبانی می کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

منبع