زمان خبر:2 ثانیه قبل

شرکت های پرداخت سنتی شروع به پذیرش رمزارزها کرده و آن ها را به عنوان گزینه های پرداخت در استراتژی های تجاری خود قرار می دهند. Mastercard، یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرداخت در جهان، اعلام کرده است که با تعدادی از شرکت ها در زمینه های NFT و Web3 همکاری می کند تا مشتریان را قادر سازد با فناوری مسترکارت، پرداخت های خود را انجام دهند.

طبق یک بیانیه، این شرکت مستقیماً با Immutable X، Candy Digital، The Sandbox، Mintable، Spring، Nifty Gateway و ارائه‌دهنده زیرساخت وب3 Moonpay همکاری می‌کند تا به مشتریان اجازه دهد از کارت‌های مسترکارت خود برای پرداخت خدمات و محصولات دیجیتالی ارائه شده توسط این شرکت ها استفاده کنند. مسترکارت تخمین می زند که شرکت های فوق، بخش بزرگی از فضای NFT را تشکیل می دهند که سال گذشته بیش از 25 میلیارد دلار فروش داشته است.

این حرکت به هر دارنده کارت مسترکارت، که طبق اطلاعات بدست آمده 2.9 میلیارد کارت در سراسر جهان وجود دارد، این امکان را می‌دهد تا با استفاده از محصولات مسترکارت وارد این بخش شود و مرحله تبادل رمزارزی را انجام دهد.

آسان کردن راه های پرداخت

هدف این شرکت آسانتر کردن پرداخت ها برای خریداران بالقوه این محصولات بوده که ممکن است توسط موانعی که فضای رمزارهزا  می‌تواند ایجاد کند، تحت فشار قرار گیرد. به گفته راج داموداران (Raj Dhamodharan)، معاون اجرایی دارایی های دیجیتال مسترکارت:

“خرید محصولات دیجیتال باید به سادگی خرید یک تی شرت یا قهوه در یک سایت تجارت الکترونیک باشد. می توانید با یک کلیک خرید خود را انجام دهید، همین.”

برای عده ای، این حرکت یک گام منطقی به جلو برای مسترکارت است، که قبلاً با کوین بیس نیز همکاری کرده است تا به مشتریان صرافی ارزهای دیجیتال اجازه دهد NFT ها را با کارت های خود در بازار خریداری کنند.

همچنین، این شرکت اعلام کرد که پرداخت هایی که با کارت های نقدی و اعتباری در این بازارهای آنلاین انجام می‌شود، از «مجموعه کامل قابلیت هایی» که این شرکت به پرداخت های انجام شده در خرده فروشی ها می‌دهد، برخوردار می‌شود و از مصرف کنندگان در صورت تقلب محافظت می کند. اخیراً مسترکارت همچنین با Edge همکاری کرد تا کارتی را راه اندازی کند که نیازی به جمع آوری اطلاعات KYC از کاربران خود ندارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin

منبع