زمان خبر:5 ثانیه قبل

 

Soccer Star Kevin De Bruyne Partners With Crypto Exchange Phemex

 

فوتبالیست بلژیکی که برای منچسترسیتی بازی می کند – کوین دی بروین(Kevin De Bruyne) – با پلتفرم ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور Phemex همکاری کرد تا سفیر برند آن شود.

دی بروین وارد فضای کریپتو می شود

یکی از بهترین بازیکنان فوتبال زمان ما – کوین دی بروین – نشان داد که علاقه اش به بخش دارایی دیجیتال اخیراً در حال افزایش است. ستاره منچستر سیتی گفت که از همکاری با Phemex و تیمش و “توسعه و کشف آینده ارزهای دیجیتال” “هیجان زده” است.

این بلژیکی علاوه بر ایفای نقش سفیر جهانی در این پلتفرم، در پروژه‌های آموزشی با هدف تشریح شایستگی‌های کریپتو برای طرفداران فوتبال نیز حضور خواهد داشت.

جک تائو، مدیر عامل شرکت Phemex، دی بروین را به عنوان “فوتبالیست کاملی که دائماً با شرایط بازی سازگار می شود و بازی درستی انجام می دهد” توصیف کرد.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر هستیم تا نشان دهیم که چگونه پلتفرم جامع و کاربردی ما به کاربران این امکان را می‌دهد تا در سفر مالی خود موفق شوند و آزاد باشند.

به نوبه خود، کوین دی بروین یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان فعلی فوتبال است. او هفته گذشته به تیمش منچسترسیتی کمک کرد تا ششمین عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس کسب کند، در حالی که در ماه نوامبر یکی از کاپیتان های بلژیک در جام جهانی قطر خواهد بود.

اسطوره های فوتبال و کریپتو

صنعت کریپتوکارنسی در گذشته به طور موفقیت آمیزی با دنیای فوتبال تعامل داشته است. سال گذشته، هافبک سابق باشگاه بارسلونا – آندرس اینیستا – صرافی ارز دیجیتال Binance را در اینستاگرام و توییتر تبلیغ کرد – البته این اتفاق تا حدودی بحث برانگیز بود.

در ابتدای سال 2022، نیمار با خرید یکی از آیتمهای کلکسیون دیجیتال Bored Ape Yacht Club به قیمت تقریبا 160 ETH، فاش کرد که از علاقه مندان به NFT است. در زمان معامله، ارزش آن بیش از 480000 دلار بود.

رونالدینیو و دیوید بکهام نیز بخشی از آن جمع هستند. اولی اخیراً با صرافی غیرمتمرکز P00LS همکاری کرد تا توکن خود را به نام RON راه اندازی کند، در حالی که بریتانیایی ها سه درخواست علامت تجاری برای NFT، لباس مجازی و رویدادهای سرگرمی در Metaverse ثبت کردند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع:cryptopotato

منبع