زمان خبر:4 ثانیه قبل

سامسون موو (Samson Mow)، که اخیراً از سمت خود به عنوان مدیر ارشد استراتژی در Blockstream کنار رفته است، JAN3 را با 21 میلیون دلار بودجه و با ارزش 100 میلیون دلار راه اندازی کرده است.

موو در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: “JAN3 بر روی پیشرفت بیت کوین و فناوری‌های لایه ۲ مانند Liquid و Lightning که کلید پذیرش انبوه و اقتصاد همه گیر بیت‌کوین هستند، تمرکز خواهد کرد. این شرکت همچنین از ابتکارات پذیرش بیت کوین در ایالت ملی حمایت خواهد کرد و به پروژه های توسعه زیرساخت کمک خواهد کرد.

سرمایه گذاران در دور اولیه تامین مالی شامل آلیستر میلن و چون وانگ، یکی از بنیانگذاران شرکت F2Pool و ال زونته کپیتال، یک شرکت سرمایه گذاری که توسط مکس کایزر و استیسی هربرت راه اندازی شد، بودند. نام این شرکت به بلاک پیدایش بیت کوین اشاره دارد که در 3 ژانویه 2009 توسط بنیانگذار ناشناس بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو استخراج شده است.

JAN3 کیف پول رمزارزی AQUA، کیف پول بیت کوین و Liquid Mobile از Blockstream و همچنین بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) Raretoshi را در اختیار خواهد گرفت. شرکت جدید Mow همچنین یادداشت تفاهمی با دولت السالوادور، برای تامین زیرساخت های دیجیتال برای کشور و بیت کوین سیتی امضا کرده است. مو روز پنجشنبه در جریان حضور در کنفرانس بیت کوین 2022 در میامی، شرکت جدید خود را معرفی کرده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coindesk

منبع