زمان خبر:3 ثانیه قبل

بنا بر گزارش پلتفرم بلاک چین ویل استیتس (WhaleStats) ، یک نهنگ ناشناس اتریوم که در حال حاضر بالغ بر 100 میلیون دلار توکن شیبا اینو هولد می کند، 47 میلیارد دیگر از این توکن را خریداری کرده است و به یکی از بزرگترین هولدرها در بین سرمایه گذاران شیبا اینو تبدیل شده است.

بر اساس جزئیات این تراکنش، این نهنگ پنج ساعت پیش از انتشار این خبر ، یک خرید بزرگ انجام داد و درحال حاضر 116 میلیون دلار SHIB را هولد می کند. علاوه بر شیبا اینو،کیف پول این نهنگ رمزارزهای های مختلفی را در رابطه با آدیداس، توییتر و یوتیوب نگه داری می کند که ارزش آنها 600 میلیون دلار است.

15 درصد از سبد سرمایه گذاری این نهنگ شامل سایر توکن ها است که پوزیشن های معاملاتی در  اتریوم ، Matic، SAND و غیره را دربرمی گیرند و ارزش آنها در حدود 186 میلیون دلار است.

بزرگترین پوزیشن این نهنگ ، مجموعه متاورس آدیداس است که درحال حاضر تقریباً 500 میلیون دلار ارزش دارد. عملکرد و کارایی این کیف پول در حال حاضر مثبت است و ارزش آن در عرض تنها چند روز ، از 610 میلیون دلار به 1.1 میلیارد دلار افزایش یافته است.

علیرغم اینکه بازار ارزهای دیجیتال به طور تدریجی درحال سقوط است ، اما آلت‌کوین‌های کوچک‌تر از قبیل شیبا اینو کم و بیش روند مناسبی را از خود نشان می دهند بدون اینکه افت سرمایه قابل توجهی را تجربه کنند.

در لحظه انتشار این خبر، شیبا اینو با رشد 6.7 درصدی در 24 ساعت گذشته، با قیمت 0.000027 دلار معامله می شود. کف محلی این میم کوین در حدود سطح 0.00002 دلاری قرار دارد که می توان آنرا به عنوان یک ناحیه حمایتی قدرتمند در نظر گرفت.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:u.today

منبع