زمان خبر:5 ثانیه قبل

براساس گزارش وو بلاک چین (WuBlockchain)، کف قیمتی بزرگترین و محبوب ترین مجموعه در بازار توکن های غیر مثلی (NFT) ،باشگاه قایق تفریحی میمون کسل (Bored Ape Yacht Club یا BAYC) پس از اعلام خبر پلتفرم ماتورس “Otherside” به 137 اتریوم افزایش یافت.

 کف قیمتی این مجموعه تنها معیاری نبود که پس از اعلام این خبر افزایش یافت. به دنبال افزایش کف قیمتی، BAYC با افزایش 22 درصدی حجم معاملات 24 ساعته مواجه شد. کف قیمتی مجموعه توکن های غیر مثلی MAYC نیز با رشد11 درصدی همراه شد و تعداد معامله گران آن نیز در 24 ساعت گذشته 86 درصد افزایش یافت.

جزئیاتی در رابطه با به کارگیری میمون‌ها در این پلتفرم جدید متاورس اعلام نشده است، اما کاربران انتظار دارند که با پیاده سازی این پلفترم متاورس، ارزش توکن های غیر مثلی آنها افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

پروژه متاورس “Otherside” به صورت رسمی ،شنبه هفته آینده در ساعت 12PM به وقت ET راه اندازی می شود. پس از اعلام این خبر، مدیریت این مجموعه ، کانال هایی را در دیسکورد باز کرد که تاکنون بالغ بر 100000 نفر به آنها پیوسته اند.

با توجه به اینکه معامله‌گران NFT ، کف قیمتی مجموعه‌های در رابطه با میمون کسل(Bored Ape) همچنان افزایش می دهند ، رمزارز ApeCoin مرتبط با این مجموعه نیز عملکرد قدرتمندی را از خود نشان داده است و در پنج روز گذشته ، قیمت آن حداقل 58 درصد افزایش یافته است.

علیرغم عملکرد مثبت  این رمزارز در روز گذشته، APE همچنان بسیار پایین تر از سقف تاریخی خود در 17 مارس(27 اسفند) معامله می کند. در آن زمان ، معامله گران قیمت این رمزارز را به سقف 40 دلاری رساندند.   APE با سقف بی سابقه خود 60 درصد فاصله دارد.

در لحظه انتشار این مطلب، APE با قیمت 16 دلار معامله می شود و در حدود سقف های اخیر خود در حال رنج زنی است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:u.today

منبع