زمان خبر:2 ثانیه قبل

شرکت AMC Theatres، بزرگ‌ترین زنجیره سینما در جهان، پس از ماه‌ها دست انداختن جوامعی که در پشت دو میم کوین برجسته قرار داشتند، سرانجام پذیرش دوج کوین (Dogecoin) و شیبا اینو (Shiba Inu) را آغاز کرد.

این خبر را آدام آرون(Adam Aron)، مدیرعامل این شرکت در توئیتر در روز پنجشنبه اعلام کرد.

آرون یک اعتبار ویژه به پردازنده پرداخت ارزهای دیجیتال بیت پی (BitPay) داد که امکان پذیرش Dogecoin و Shiba Inu را فراهم کرد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، AMC در ابتدا قرار بود پشتیبانی از این دو کوین سگ را در وب سایت و برنامه تلفن همراه خود در 19 مارس(28 اسفند) اضافه کند، اما این اضافه شدن بیش از یک هفته قبل اتفاق افتاد.

AMC Theatres ، نظرسنجی‌های توئیتری را برای فهمیدن اینکه آیا باید با ادغام Dogecoin و Shiba Inu پیش برود یا خیر، برگزار کرد. پس از شنیدن یک بله قاطع از سوی جوامع، آرون گفت که شرکت او کار بر روی امکان پرداخت در این دو ارز دیجیتال را آغاز کرده است.

AMC به مشتریان خود اجازه داد تا در ماه نوامبر(آبان) هزینه بلیط و امتیازات را با بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum) و چندین ارز دیجیتال دیگر پرداخت کنند.

در حال حاضر، آرون مطمئن نیست که آیا این ارز دیجیتال نقش مهمی در تجارت او خواهد داشت یا خیر. همانطور که U.Today گزارش داد، این مدیر اجرایی 67 ساله اخیراً به فاکس نیوز گفت که باید “صبر کند و ببیند” آیا این اتفاق می افتد یا خیر.

روش‌های پرداخت مرسوم‌تر، مانند Google Pay و Apple Pay، در حال حاضر بیش از نیمی از خرید بلیط این شرکت را تشکیل می‌دهند.

آرون در ماه نوامبر ایده انتشار ارز دیجیتال خود AMC را مطرح کرد، اما این طرح هنوز در جریان است.

این شرکت همچنین وارد فضای توکن غیر قابل تعویض(NFT) شده است. در ژانویه(دی)، بیش از نیم میلیون NFT «من مالک AMC هستم(I Own AMC)» به سهامدارانش اهدا کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع