زمان خبر:2 ثانیه قبل

پلتفرم بلاک چین قرارداد هوشمند بایننس، BNB Chain، با Google Cloud برای تقویت استارت‌آپ‌های Web3 و بلاک چین‌ همکاری کرده است.

استارت‌آپ‌هایی که در حال حاضر در حال ساخت محصولات و خدمات خود بر روی بلاک چین BNB هستند، می‌توانند بر روی زیرساخت مقیاس‌پذیر، امن و منبع باز Google Cloud پروژه خود را ایجاد کنند.

با این کار بیش از ۱۳۰۰ برنامه غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره BNB از دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi)، متاورس، بازی‌های بلاک چینی و NFTها به ابزارها و زیرساخت‌های ارائه شده توسط هر دو پلتفرم دسترسی خواهند داشت.

این پروژه ها همچنین می‌توانند از Google Cloud برای رمزگذاری داده‌ها و تجزیه و تحلیل بر اساس تقاضا در زمان واقعی استفاده کنند. یک نکته کلیدی در این همکاری فراهم کردن پلتفرمی برای توسعه‌دهندگان و پروژه‌ها جهت دسترسی به زیرساخت‌های ابری خنثی از کربن است.

این همکاری همچنین دسترسی به برنامه Google for Startups Cloud را برای سازندگان Web3 از اکوسیستم زنجیره BNB تسهیل می‌کند. این همکاری شامل پروژه‌هایی می‌شود که توسط Most Valuable Builder (MVB) در شبکه BNB شناسایی شده‌اند.

سازندگان همچنین می‌توانند با اعضای تیم موفقیت استارت‌آپ Google Cloud و کارشناسان فنی این شرکت در زمینه مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و امنیت ارتباط برقرار کنند. کارگاه‌های توسعه‌دهنده Web3 و همچنین آموزش‌ها و گواهینامه‌های Google Cloud برای شرکت‌کنندگان در دسترس خواهد بود.

زنجیره BNB در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) از طریق ادغام BNB Beacon Chain و BNB Smart Chain ایجاد شد. این شبکه بلاک چین با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و امکان توسعه اکوسیستم‌های چند زنجیره‌ای را فراهم می‌کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: cointelegraph

منبع