زمان خبر:5 ثانیه قبل

حساب توییتر WhaleStats گزارش می دهد که در دو تراکنش جداگانه توسط دو نهنگ برتر اتریوم، ۶۰۰،۰۰۰ رمزارز ApeCoin با ارزش نزدیک به ۸/۴ میلیون دلار در ساعات اخیر خریداری شده است. طبق آمار WhaleStats، اولین تراکنش توسط نهنگی انجام شد که در رتبه ۲۰ قرار داشت و دومین معامله نیز توسط دهمین نهنگ بزرگ انجام شد.

ApeCoin (APE)، یک توکن جدید که توجه زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است، در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) توسط Bored Ape Yacht Club، مجموعه ای از توکن های غیرمثلی (NFT) معرفی شد.

APE در ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) به بالاترین سطح ۱۸/۰۵ دلار (همانطور که در صرافی بایننس دیده می‌شود) رسید. طبق آمار CoinMarketCap، رمزارز ApeCoin در حال حاضر با قیمت ۱۳/۵۴ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

Bored Ape NFT تقاضای زیادی دارد و هر کدام از آنها چند صد هزار دلار فروخته می شوند که منجر به جرقه ای در توجه به ApeCoin شده است.

نهنگ ها در حال افزایش ذخایر خود هستند
یک نهنگ بزرگ اتریوم به نام «Gimli» که در پلتفرم رمزارزی WhaleStats در رتبه هشتم قرار دارد و دارای ۳۷۵ میلیارد SHIB به ارزش ۸,۲۰۱,۱۵۳ دلار است، در ۲۴ ساعت گذشته آلتکوین‌ های دیگری را نیز به مجموعه خود اضافه کرده است.

«Gimli» که اواخر سال گذشته به دلیل خرید شیبا اینو معروف بود، در دو تراکنش جداگانه نزدیک به ۳۰۰،۰۰۰ ApeCoin به دست آورده است. اولین تراکنش انجام شده توسط این نهنگ اتریوم خرید ۸۴،۰۹۰ APE به ارزش ۱،۱۷۸،۹۵۲ دلار بود. خرید دوم ۲۱۶،۲۲۰ APE بود که ۲،۸۴۱،۱۳۵ دلار ارزش داشت.

این دو خرید مقدار کل ApeCoin خریداری شده توسط نهنگ های برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته را به نزدیک به ۹۰۰،۰۰۰ توکن می رساند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع