زمان خبر:3 ثانیه قبل

شرکت KPMG، یکی از چهار شرکت برتر در امر مشاوره مالی، با افتتاح اولین مرکز همکاری خود بین واحدهای ایالات متحده و کانادا، قدم به دنیای متاورس گذاشته است.

این شرکت مشاوره ای در بیانیه ای اعلام کرد، این مرکز به کارمندان، مشتریان و جوامع شرکت اجازه می دهد تا با هم ارتباط برقرار کنند، درگیر شوند و فرصت های رشد را در صنایع و بخش ها کشف کنند. لورا نیوینسکی، معاون رئیس و مدیر عامل شرکت KPMG در ایالات متحده، گفت: متاورس یک فرصت برای بازارسازی، راهی برای جذب مجدد استعدادها و مسیری برای اتصال مردم در سراسر جهان از طریق یک تجربه مشترک جدید است.

متاورس ابرمجموعه ای از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت است و این اصطلاح برای اولین بار در رمان علمی تخیلی نیل استفنسون در سال 1992 به نام «Snow Crash» ابداع شد. این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی خود است، اما شرکت هایی مانند نایک، فیس بوک و حتی جی پی مورگان به دنیای متاورس ورود کرده اند. اخیراً، سیتی بانک گفت که متاورس میتواند فرصت درآمدی تا 13 تریلیون دلار را نشان دهد و تأثیر زیادی نه تنها بر روی فعالان کلیدی فناوری، بلکه بر ارزهای دیجیتال نیز داشته باشد.

آرمغان احمد، رئیس و شریک مدیریت دیجیتال در KPMG در کانادا، گفت: “متاورس یک فرصت بازار 13 تریلیون دلاری است که می تواند تا سال 2030 (1409) به پنج میلیارد کاربر نیز دست یابد.”

این اولین باری نیست که یک آژانس مشاوره بزرگ وارد دنیای متاورس می شود. سال گذشته، PwC هنگ کنگ اعلام کرد که مقداری زمین، املاک و مستغلات مجازی را خریداری کرده است که به عنوان یک توکن NFT نشان داده شده است.

راه اندازی متاورس KPMG پس از آن صورت گرفت که بازوی کانادایی آن اعلام کرد بیت کوین و اتر را در ترازنامه خود خریداری کرده و هنر دیجیتالی را از مجموعه NFT World of Women (WoW) خریداری کرده است. در همین حال، هر دو واحد تجاری آن در ایالات متحده و کانادا شروع به استفاده از Chain Fusion کردند، ابزاری اختصاصی که به ارائه خدمات حسابرسی برای خدمات مالی، فینتک و شرکت های کریپتو بومی کمک می‌کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع: coindesk

منبع