زمان خبر:4 ثانیه قبل

شرکت‌ های بزرگ اکنون بخشی از تلاش‌ های خود را بر ایجاد جهان‌ های مجازی مبتنی بر متاورس به عنوان بخشی از استراتژی خود متمرکز کرده‌ اند. سامسونگ، شرکت الکترونیکی، در حال راه‌ اندازی دنیای فراجهانی است که به عنوان بخشی از جهان Roblox ساخته شده است. این تجربه که Space Tycoon نام دارد، به کاربران اجازه می دهد تا به عنوان بخشی از یک ایستگاه فضایی برای دریافت منابع برای طراحی و تولید محصولات سامسونگ شرکت کنند.

دنیای مجازی همچنین فرصتی برای خرید اقلام برای آواتار بازیکنان از یک فروشگاه ارائه می دهد. این تجربه به سمت مخاطبان جوان‌ تری هدایت می‌ شود که فرصت آشنایی با برند و محصولات آن را خواهند داشت.

جینسو کیم (Jinsoo Kim)، معاون اجرایی مرکز طراحی شرکتی در سامسونگ الکترونیک، درباره اسپیس تایکون سامسونگ، اظهار داشت:

“ما می خواستیم به مشتریان Gen Z خود فرصتی بدهیم تا محصولات سامسونگ را به گونه ای تجربه کنند که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودند. ما همچنان به نمایش محتوایی که می تواند تجربیات دیجیتالی معنادار و سرگرم کننده تری را برای مشتریان فعلی و آینده ما ارائه دهد، ادامه خواهیم داد.”

در پشت پرده متاورس

سامسونگ در چندین تجربه نرم افزاری که به سمت بازی و سرگرمی گرایش دارند، فعال بوده است. این شرکت به طور فعال در حال توسعه یک سری پروژه با شرکای کلیدی در منطقه بوده است. یکی از این پلتفرم‌ ها پلتفرم NFT است که با مشارکت Nifty Gateway، یک بازار محبوب NFT راه‌ اندازی شد و به پلتفرم اجازه می‌دهد NFT‌های خود را از طریق تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ ارائه دهد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع: news.bitcoin

منبع