زمان خبر:4 ثانیه قبل

زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اکوسیستم بلاک چین غیرمتمرکز روز سه شنبه اعلام کرد که زنجیره بایننس و زنجیره هوشمند بایننس در تلاشی برای منعکس کردن ارتباط خود با کوین خود اکوسیستم بایننس کوین (BNB) تحت نام جدیدی به نام BNB Chain متحد می شوند.
طبق یک بیانیه مطبوعاتی، BNB اکنون مخفف “Build and Build” به جای مخفف Binance Coin است. با پشتیبانی BNB، زنجیره BNB قابلیت های پیشرفته ای را معرفی می کند و بر ایجاد زیرساخت Web3 تمرکز می کند.
تحت بخش تازه نامگذاری شده BNB Chain، بخش حاکمیت زنجیره، زنجیره Binance، که در آن استیکینگ و رای گیری اتفاق می افتد، به BNB Beacon Chain تبدیل شده است. از سوی دیگر، زنجیره هوشمند بایننس که با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و از چند زنجیره پشتیبانی می‌کند و به سادگی BNB Smart Chain نامیده می‌شود که همچنان به عنوان BSC مختصر شده است.
زنجیره BNB تمام توسعه Web3 خود را تحت بخش MetaFi قرار می دهد که توسعه دهندگان و پروژه های متاورس را همراه با GameFi و SocialFi گرد هم می آورد. زنجیره BNB برنامه‌های کاربردی و ابزارهای توسعه‌دهنده را در مقیاس بزرگ به ارمغان می‌آورد در حالی که مجموعه اعتبارسنجی را از 21 به 41 با تمرکز بر مقیاس‌پذیری گسترش می‌دهد.

سامی کریم(Samy Karim)، هماهنگ کننده اکوسیستم زنجیره ای BNB به کوین تلگراف گفت:
“جامعه زنجیره BNB از بودجه 1 میلیارد دلاری که قبلا راه اندازی شده بود بهره مند خواهد شد و حمایت مالی و عملیاتی و همچنین معرفی کارشناسان، مربیان و سرمایه گذاران برجسته صنعت را دریافت خواهد کرد.”
زنجیره هوشمند بایننس در سپتامبر 2020(شهریور 1399) به عنوان جایگزینی برای بلاک چین اتریوم راه اندازی شد و از این پلتفرم در عملیات خود با هزینه تراکنش کمتر و زمان پردازش تقلید کرد. در یک بازه زمانی کوتاه، BSC به دلیل سهولت عملیات، قابلیت همکاری و هزینه کم، به یک انتخاب محبوب برای توسعه دهندگان دیفای و پروژه های NFT تبدیل شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع