زمان خبر:1 دقیقه قبل

جوسی جی(Juicy J)، رپر برنده اسکار، در توییتر خبر از رشد قیمتی اخیر اتریوم داد

این خواننده رپ که به‌واسطه‌ آهنگهای «Shell Shocked» و «Bounce It» شهرت دارد، به ۲.۸ میلیون دنبال‌کننده‌اش اطلاع داد که قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ تقریباً ۵ درصد رشد کرده است.

روز شنبه، اتریوم به بالای سطح 1400 دلار رسید و عملکرد بهتری از بقیه بازار ارزهای دیجیتال داشت.

جدیدترین توییت Juicy J نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها با وجود فروش گسترده همچنان به بازار ارزهای دیجیتال علاقه دارند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، رپر برنده اسکار در آگوست گذشته به نوشتن آهنگی در مورد Dogecoin، بزرگترین ارز دیجیتال میم اشاره کرد.

ورود او به دنیای ارز دیجیتال در دسامبر 2020 آغاز شد، زمانی که رپر از دنبال کنندگان توییتر خود پرسید که آیا بیت کوین ارزش خرید دارد یا نه. در آن زمان، ارز دیجیتال برتر در حال ورود به چرخه صعودی بزرگ دیگری بود

جوسی جی، که در سال 2006 به عنوان بخشی از گروه هیپ هاپ Three 6 Mafia برنده جایزه اسکار شد، تنها رپر دوستدار کریپتو نیست.

در اواخر ژوئن، اسنوپ داگ و امینم موزیک ویدیوی جدیدی را منتشر کردند که مجموعه محبوب Bored Ape Yacht Club (NFT) را به نمایش گذاشت.

Jay-Z، یکی دیگر از ستاره های بزرگ رپ آمریکایی، اخیراً یک پروژه آموزشی متمرکز بر بیت کوین را با مشارکت مدیر عامل سابق توییتر جک دورسی و فیفتی سنت، که در سال 2014 پذیرفته بود بزرگترین ارز دیجیتال را برای آلبوم خود به نام “Animal Ambition” بپذیرد، ادعا کرد که او در سال 2018 یک میلیونر ارز دیجیتال شده بود و سپس از اظهارات خود عقب نشینی کرد.

در همین حال، ریک راس، خواننده رپ، اخیراً پس از زیر سوال بردن ثروت رپرهای کریپتویی، به دلیل اینکه آنها به اندازه کافی متظاهر نیستند، در فضای مجازی وایرال شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع:utoday

منبع